ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-01-26, 13:39

Gäst

Standard Orolig !
Hej!
Igår bokade jag och sambon
Biljetter till new york! Flyger Landvetter - Bryssel - new york , trafikeras av samma bolag (Brussel airlines) hela vägen.

Sökte på flygresor.se som hittade ReseCentrumGruppen.....har läst mkt dåligt om dom så blev lite orolig att det ska bli massa strul...någon som har egna erfarenheter av dom?
Svara med citat

Gammal 2012-01-27, 11:41

PeterO

Världsvan
PeterO är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Rykte: 5

Standard
Du har en konferens för erfarenheter av flygbolag i detta forum. Tyvärr har ingen flugit så långt med Brussel Airline. Se http://www.reseforum.se/forum/tyck-t...ser-betyg.html

Eftersom du har bokat så är det väl ingen idé att du jagar upp dig på vad andra skriver. Varför tror du att du ska bli drabbad, för det troliga är väl att flertalet inte råkar ut för några problem?

/PeterO
Svara med citat

Gammal 2012-01-27, 13:03

Gäst

Standard
Nej det är sant med närmare research så finns det många som är nöjda då de bokat vis rcg med och jag tror nog brussel airline duger ( vilket det gör så länge jag överlever flygresan skämtåsido!)

Är lite nojjig över att missa anslutningsflyget i Bryssel bara , har 1.30 på oss. Men om vi tex skulle bli försenade i gbg och missa new york planet så tror jag brussel airlines är skyldiga att sätta oss på nästa flight ...flyger ju med dem hela sträckan och bokade allt i en och samma veva.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8