ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-01-08, 20:47

Gäst

Standard Helikoptertur New York
Hej, ska till New York i maj och vi funderar på att ta en helikoptertur när vi ändå är där. Ska man boka den hemmifrån via nätet eller ta det på plats?
Svara med citat

Gammal 2012-01-09, 00:46

Nysaan

Nykomling
Nysaan är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Rykte: 0

Standard
Det brukar oftast vara förmånligare att boka i förväg då det kan bli kö om man ska boka på plats.
Sen när vi bokade våran för Las Vegas resan så fick vi lite rabatt för vi bokade långt i förväg Men detta kan skilja från företag till företag.
Svara med citat

Gammal 2012-01-16, 01:33

Gäst

Standard
Hej. Det går alldeles bra att komma dit utan att boka. Det kostade oss 950 SEK per person. Det blev dock 2 Tim väntetid. Men man fick gå iväg och komma tillbaka.

Det rekomenderas starkt. Det är en jävla syn (ursäkta svenskan). Man tror inte att människor är kapabla till att bygga en stad som New York

// Jens
Svara med citat

Gammal 2012-01-16, 13:30

PeterO

Världsvan
PeterO är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Rykte: 5

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej. Det går alldeles bra att komma dit utan att boka. Det kostade oss 950 SEK per person. Det blev dock 2 Tim väntetid. Men man fick gå iväg och komma tillbaka.

Det rekomenderas starkt. Det är en jävla syn (ursäkta svenskan). Man tror inte att människor är kapabla till att bygga en stad som New York

// Jens
Jo, men två timmar vill man ju inte stå i kö om man kan slippa och dessutom till ett lägre pris.

Men jag förstår mig inte riktigt på logistiken då man bokar via nätet. Ska man ändå vara där på morgonkvisten för att få reda på när man kan flyga?

Är det en gemensam kö, om man inte bokar, till alla bolagen. Men om man bokar så gäller bara det bolag man bokat hos?

/PeterO
Svara med citat

Gammal 2012-01-16, 17:34

Gäst

Standard
Är det något särskilt bolag som ni rekommenderar?

Sedan har jag samma fundering som PeterO ovanför.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8