ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-10-02, 17:29

Pellsson

Globetrotter
Pellsson är inte uppkopplad
Pellssons avatar

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 7

Standard Miami
Några av mina bästa vänner åker till Miami om några dagar (fick jag reda på nu). Jag hinner inte leta igenom alla trådar, så Jörgen och alla andra experter, var nånstans på Miami Beach ska man bo?
De är inte speciellt priskänsliga, utan söker nåt coolt hotell på södra Miami Beach. Tacksam för snabba svar.
Svara med citat

Gammal 2011-10-02, 22:45

BarneyStinson

Globetrotter
BarneyStinson är inte uppkopplad
BarneyStinsons avatar

Reg.datum: apr 2010

Rykte: 3

Standard
Sist jag var där bodde jag på Avalon Hotel ett av de kändare art deco-hotellen tillsammans med Colony och Beacon som ligger granne. Avalon hade den bästa hotellfrukosten på hela den resan, inte fullt i klass med en bättre svensk hotellfrukost men klart godkänd! Gillar man fisk och skaldjur ligger det dessutom en rätt fancy restaurang vid entrén.

Priset var rätt okej också vill jag minnas, runt 800:- natten för ett dubbelrum vill jag minnas.
Svara med citat

Gammal 2011-10-02, 22:52

floridasidan

Världsvan
floridasidan är inte uppkopplad
floridasidans avatar

Reg.datum: jan 2007

Rykte: 0

Standard
Vill man vara riktigt inne ska man ju bo på Ocean Drive, The Tides Hotel lär vara bra. Delano tror jag fortfarande inne och Surfcomber (båda ligger på Collins Ave.) har sedan vi bodde där renoverats och blivit ett Double Tree by Hilton hotell, på båda har jag sett flera gånger att de har fester med modell, musikfolk o.s.v. (mycket vanligt i South Beach), Clevelander är ett riktigt Partyhotell med en superpopulär Bar ute vid Ocean Drive (där har man aldrig tråkigt om man gillar party). Man ska absolut bo inom gångavstånd från Ocean Drive och Lincoln Road, det är där det händer :-) Alltså inte norr om 20e och inte söder om North Ocean Blvd., beror ju på hur man gillar att promenera, North Ocean Blvd. till Lincoln är ca. 2Km och 20e till mitten av Ocean Dr. ca.1,8 Km.

Gammal 2011-10-03, 08:23

Pellsson

Globetrotter
Pellsson är inte uppkopplad
Pellssons avatar

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 7

Standard
Tusen tack för snabba svar. Ska genast vidarebefordra detta till våra vänner.
Svara med citat

Gammal 2012-03-12, 16:57

jossan118

Nykomling
jossan118 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2011

Rykte: 0

Standard
Okej, kanske kan hoppa över Key West och sen flyga från New Orleans. Har ni bra tips på hotel på Miami beach? Inga komplex utan mer personligt?
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8