ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-08-19, 21:03

Gäst

Standard TIPS LA
Hej
Jag är en som ääälskar kändisar & vill därför åka till USA,LA. Någon som har tips på ngnstans där man ser kändisar?
Svara med citat

Gammal 2010-08-20, 01:16

Swetrot

Globetrotter
Swetrot är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2008

Rykte: 4

Standard
Beverly Hills är väl ett bra ställe att börja på, men även runt Hollywood och nere vid Malibu. Det brukar finnas hyfsat aktuella kartor att köpa med var kändisar bor och vad som är bästa platserna att spana efter dem. Trendiga ställen kommer och går.

Förvänta dig dock inga horder av superkändisar som drar runt på gatorna. Många har köpt egendomar så stora att Paparazzifotografernas teleobjektiv inte når fram. Många jobbar hårt med att spela in musik, turnera eller göra nya filmer och TV-serier och är därför inte hemma. Och när de skall någonstans är baksätet på den AC-kylda limon med mörka tonade rutor ett bra transportmedel.
Svara med citat

Gammal 2010-08-20, 15:17

Gäst

Standard
Tro det eller ej. under tio minuter så såg jag två kändisar på walk of fame i Hollywood. Hugh Heffner och Michael Madsen. Men då hade jag väl lite tur antar jag. Sen i Beverly hills sprang jag rakt in i en inspelning av Entourage. Och på Venice Beach sprang jag in i en annan film-inspelning. Om du frågar mig så finns dom lite överallt. Håll ögonen öppna

Roadtrippen — Sveriges just nu bästa blogg
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8