ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-06-29, 11:28

Lillasyrran

Medlem
Lillasyrran är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2010

Rykte: 0

Standard Kan man skaffa boende på plats?
Är det någon som vet om det är svårt att skaffa boende på plats när man kommer ner till California / Glendale?
För jag fick inget boende hos en värdfamilj och känner att jag sitter nu i ruta 1 igen och vet inte vart jag ska ta vägen..
Svara med citat

Gammal 2010-06-30, 01:48

MST

Världsvan
MST är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 8

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Lillasyrran Visa inlägg

Är det någon som vet om det är svårt att skaffa boende på plats när man kommer ner till California / Glendale?
För jag fick inget boende hos en värdfamilj och känner att jag sitter nu i ruta 1 igen och vet inte vart jag ska ta vägen..
Universitetet borde kunna hjalpa till med den saken och fixa ett dorm-room eller liknande. Annars ar det nog sa att du far jaga hejdlost innan du aker over. Du bor ha boende fixat, atminstone en manad sa du far lite tid att leta pa plats istallet for att ta forsta basta schapp. Kolla med skolan och forklara ditt problem. Dom har skyldighet att hjalpa sina elever.

/MST
Svara med citat

Gammal 2010-06-30, 21:14

Lillasyrran

Medlem
Lillasyrran är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2010

Rykte: 0

Standard
Wheo säger jag bara jag har pratat med läraren och dem kunde tyvärr inte fixa något på college.
Men däremot så har jag fixat boende 5 min från skolan så det är bättre än inget och vill man ha bättre sen kan man leta när man är på plats =)

Citat:
Ursprungligen postat av MST Visa inlägg

Universitetet borde kunna hjalpa till med den saken och fixa ett dorm-room eller liknande. Annars ar det nog sa att du far jaga hejdlost innan du aker over. Du bor ha boende fixat, atminstone en manad sa du far lite tid att leta pa plats istallet for att ta forsta basta schapp. Kolla med skolan och forklara ditt problem. Dom har skyldighet att hjalpa sina elever.

/MST
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8