Hej!
Jag planerar en ny resa till Kalifornien dit jag även var 2008. Denna gång tänkte jag lika som då vara där 3 veckor men inte åka runt lika mycket utan koncentrera mig på vegas, L.A, HGW1 och SF.
Först tänkte jag höra om envägshyra. Jag skulle vilja flyga till Vegas och hem från SF. Hur är de egentligen med envägshyra mellan de städerna, får man en sådan extraavgift, existerar den inte eller beror på på vilken firma man hyr av. Har läst både och på detta forum så blir inte klok på vad som gäller.
Sedan de här med att flyta till och från olika städer. förra gången flög jag T/R till SF men nu vill jag flyga till vegas och hem från SF. Möjligen Flyga till L.A och hem från SF. De som skulle göra de första väldigt lämpligt är att man varken behöver bil i vegas eller SF och jag på så vis skulle kunna slippa 7-8 dagars bilhyra

Frågan är hur man lättast bokar flyg till och från olika städer. På kilroy kan man göra de direkt på hemsidan, men de är lite dyra. På t ex luftgrop som brukar vara billiga finns ju inte den funktionen, hur gör ni för att komma lika billigt undan som vanlig T/R?