ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-04-09, 10:04

koko

Standard Frisörer?
Hej!

Ska till Orlando nu i Juni och undrar ifall någon kan tips på en bra frisörsalong? Eller största frågan är väl om det är mycket billigare att klippa sig i USA istället för hemma i Sverige. Nackdelen med USA är väl att det är lååångt ifrån lika lätt att förklara hur man vill ha det + att man inte vet vilka som är duktiga/ icke duktiga.. det märker man först efter att man är klar.
Svara med citat

Gammal 2010-04-09, 10:39

PeterO

Världsvan
PeterO är uppkopplad nu

Reg.datum: jan 2008

Rykte: 5

Standard
Du får använda det gamla knepet att du väljer den frisör som har den fulaste frisyren. Det är ju den som lagt håret på den som har den fina frisyren

/PeterO
Svara med citat

Gammal 2010-04-12, 02:23

Jonna

Medlem
Jonna är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2007

Rykte: 0

Standard frisorer
Hej.
Vad kostar det att kiippa sig i Sverige da? Jag ar i nyc och har kan man ga till "Supercuts" och klippa sig for $20, och det stod om en salong i new york post haromdagen dar man kunde fa extensions (loshar) insatta for $10 000. Den var en artikel om en tjej som spenderade
$47000 om aret pa sitt har i den salongen.

Sjalv har jag fatt ett presentkort pa $100 hos en frisor, dar priserna startar pa $100 sa det racker alltsa bara till att toppa haret, plus att jag maste betala dricks dessutom utover de $100 jag ger dem for att toppa haret. Jag gick forbi en frisor igar dar det stod i fonstret att slinger och klippning startar pa $150.

Vill du klippa dig billigt far du nog aka till Turkiet eller nat. Dar betalade jagt runt 50 kr for en klippning.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8