ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-04-02, 15:51

Gäst

Question Baseball?
Hej! Nu i maj åker jag och min familj till Orlando och Miami! Vi skulle hemskt gärna vilja se någon baseball match, inte ofta man ser sådant här i Sverige!

Vet någon nå kända lag som finns i Miami eller Orlando? Tips gärna om websidor där man kan se biljettpriser och datum för matcher så man kan planera in!

Tacksam för svar!
Svara med citat

Gammal 2010-04-02, 18:38

PeterO

Globetrotter
PeterO är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Rykte: 3

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej! Nu i maj åker jag och min familj till Orlando och Miami! Vi skulle hemskt gärna vilja se någon baseball match, inte ofta man ser sådant här i Sverige!

Vet någon nå kända lag som finns i Miami eller Orlando? Tips gärna om websidor där man kan se biljettpriser och datum för matcher så man kan planera in!

Tacksam för svar!
På ticketmaster.com, länk:
Tickets for Concerts, Sports, Arts, Theater, Family, Events, more. Official Ticketmaster site

kan du först under Change Location klicka fram t ex Florida Miami och sedan hittar du Baseball under Sport.

Eftersom jag inte vet något om sport så är det bäst du kollar själv om det finns något intressant.

/PeterO
Svara med citat

Gammal 2010-04-02, 19:51

Johan_W

Nykomling
Johan_W är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2007

Rykte: 0

Standard
Florida Marlins

The Official Site of The Florida Marlins | marlins.com: Homepage
Svara med citat

Gammal 2010-04-02, 20:48

MST

Världsvan
MST är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 6

Standard
Tampa Bay Rays :

The Official Site of The Tampa Bay Rays | raysbaseball.com: Homepage
Svara med citat

Gammal 2010-04-04, 23:46

Ant

Standard
Om man får sno tråden lite. Planerar för en USA-tripp under oktober och skulle gärna gå och se någon match i amerikansk fotboll/baseboll/ev hockey.
Men hur ser deras serier ut? Fotbollen borde väl vara igång då Super Bowl är i jan/feb någon gång? Hur funkar det med college-ligor, match på lördagar? Kan vem som helst lösa inträde till deras matcher? Är basebollen igång i oktober?
Svara med citat

Gammal 2010-04-05, 16:25

MST

Världsvan
MST är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 6

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Ant Visa inlägg

Om man får sno tråden lite. Planerar för en USA-tripp under oktober och skulle gärna gå och se någon match i amerikansk fotboll/baseboll/ev hockey.
Men hur ser deras serier ut? Fotbollen borde väl vara igång då Super Bowl är i jan/feb någon gång? Hur funkar det med college-ligor, match på lördagar? Kan vem som helst lösa inträde till deras matcher? Är basebollen igång i oktober?
NFL ar igang i oktober. Inga problem dar. For collegematcher sa brukar det vara enklast att kopa biljett pa plats, finns alltid studenter som saljer sina biljetter utanfor arenan. Men vem som helst kan kopa biljett, dom kan vara svara att fa tag pa om det ar populara lag.

For baseboll kolla mlb.com och spelschema. Har inte datumen i huvudet nu.

/MST
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8