ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-03-21, 14:51

mersey

Nykomling
mersey är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Rykte: 0

Standard Prisvärt boende i Miami beach?
Hej, jag och min flickvän planerar en resa till miami, 9 dagar i april...
Har kollat runt lite på boende, men det finns ju så mycket att välja mellan så man stirrar sig blind på allt... Är det något som vet nått bra hotell som är prisvärt? och vart på miami beach man ska bo? Funderar också på att hyra bil, är det bra att göra det härifrån eller kan man göra det på plats? har ni annat att berätta om sevärdigheter och saker man bör göra/ inte göra så är jag tacksam för tips
Svara med citat

Gammal 2010-03-21, 16:38

dhanjel

Nykomling
dhanjel är inte uppkopplad

Standard
Kan egentligen inte säga så mycket om det, men vi har bokat en vecka på Albion South Beach Hotel (South Beach Hotel - Miami Beach Hotel Art Deco Distric - Albion Hotel). Bra pris, bra läge sant att shuttle bussarna från flyget stannar precis i närheten.
Svara med citat

Gammal 2010-03-21, 22:01

floridasidan

Globetrotter
floridasidan är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2007

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av mersey Visa inlägg

Hej, jag och min flickvän planerar en resa till miami, 9 dagar i april...
Har kollat runt lite på boende, men det finns ju så mycket att välja mellan så man stirrar sig blind på allt... Är det något som vet nått bra hotell som är prisvärt? och vart på miami beach man ska bo? Funderar också på att hyra bil, är det bra att göra det härifrån eller kan man göra det på plats? har ni annat att berätta om sevärdigheter och saker man bör göra/ inte göra så är jag tacksam för tips
I Miami Beach "ska" man bo i South Beach inte längre norrut än 20e gatan (om man inte är ute efter enbart lugn) och så nära havet som möjligt.

Hyrbil bokas med fördel hemmifrån men det gå att göra på plats, räkna då med mycket högre pris.

Tips om boende och sevärdheter hittar Ni med mycket annat på floridasidan.se, är det något specielt Ni är intresserade av, berätta så kan Ni säkert få tips av många här.

Gammal 2010-03-25, 06:18

Daniel kil

Standard
Jag var i Miami för tre veckor sedan. Vi hyrde bil på plats. Blev billigare att hyra den där än att göra det på internet. Hyrde av hertz. Blir du medlem på motormännen så ska du få 10 % rabatt, men det visade sig att vi fick 20 %. Så Hertz på Miami Beach är ett tips. Ligger vi Lincoln road ungefär.

Hej!
Svara med citat

Gammal 2010-03-25, 07:44

floridasidan

Globetrotter
floridasidan är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2007

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel kil Visa inlägg

Jag var i Miami för tre veckor sedan. Vi hyrde bil på plats. Blev billigare att hyra den där än att göra det på internet. Hyrde av hertz. Blir du medlem på motormännen så ska du få 10 % rabatt, men det visade sig att vi fick 20 %. Så Hertz på Miami Beach är ett tips. Ligger vi Lincoln road ungefär.

Hej!
Vad bra! Vad fick Ni ge för bilen där?

Gammal 2010-05-06, 18:16

mersey

Nykomling
mersey är inte uppkopplad

Thumbs up
Daniel, tack så mycket för tipset av hotell! Det var kanon, bra standard, extremt trevlig och hjälpsam personal samt ett utomordentligt bra läge! Hoppas ni får en lika bra semester som vi hade
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8