ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-03-08, 10:33

Gäst

Standard Nybörjare på finare hotell i Vegas - HJÄLP!
Ja det låter kanske lite knepigt, men vi kommer att åka till USA i höst och några nätter kommer vi att spendera i Vegas. Vi vet inte vilket hotell, men kravet är ngt av de större tema hotellen på Stripen. Nu till mina frågor;
När man kommer med sin hyrbil(från LA), ska vi köra o leta efter en parkering i anslutning till hotellet? Eller ska vi köra in på framsidan och där bli emottagna av nån parkeringskille(som på alla filmer typ). Hur funkar det då? Tar vi ut våra väskor? Kör han iväg och parkerar bilen? När får vi tillbaka nyckeln? Hur mycket dricks ska han ha? Tar vi själva in väskorna i lobbyn eller gör ngn annan det? Om jag vill hämta ut bilen under de dagar vi är där för att köra en tur, hur gör man då?

Jag vet, det är löjliga frågor, men jag måste veta hur vi ska göra när vi väl kommer dit! Så jag är väldigt tacksam om ngn vill svara denna förvirrade nybörjar USAresenär..
Svara med citat

Gammal 2010-03-08, 19:49

Swetrot

Globetrotter
Swetrot är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2008

Rykte: 4

Standard
Det finns parkeringar på baksidan av hotellen, eller i några fall i parkeringshus under. Det är skyltat och ni bär förslagsvis era väskor själv. Det är mindre glamouröst i verkligheten än på film.

Jetsetarna i Vegas åker limousine eller helikopter.
Svara med citat

Gammal 2010-03-09, 10:04

Gäst

Standard Tack Swetrot
Tack för ditt svar! Då har vi lite bättre koll på läget
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8