ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-02-15, 15:35

MichaelC

Nykomling
MichaelC är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2010

Rykte: 0

Standard USA, LA
Hejsan

jag och 3 vänner ska resa till Los Angeles i sommar och jag är en sån som tänker för mkt haha.

Vi tänkte spana in nattlivet, kanske en beach, shopping vet jagi nget om men det lär nog bli sånt. VI har även tänkt ta en avstickare till Las Vegas.

Min fråga är vart vi bör kolla efter hotell - vilket område är bra och skönt och inte "farligt"

Vi bollar just nu mellan santa monica och west hollywood men rekomenderas andra ställer eller rakt av hotell som ni kan rekomendera?

vi kommer att stanna i usa ca 13 dagar inkluderat vegas-trippen.
Svara med citat

Gammal 2010-02-16, 03:41

malama

Världsvan
malama är inte uppkopplad
malamas avatar

Reg.datum: jul 2008

Rykte: 4

Standard
Ja, vilket är viktigast? Strand eller nattliv och shopping? Santa Monica - närmare stranden. West Hollywood, definitivt närmare t.ex. Beverly Center som är ett stort shopping center. Nattliv kan du hitta lite här och där, beroende på vad du letar efter.
Vilken månad funderar du på? Juni är en mycket tråkig månad ute vid kusten (inte mycket sol), juli är bättre, och augusti är bäst.

Gammal 2010-02-16, 15:53

MichaelC

Nykomling
MichaelC är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2010

Rykte: 0

Standard
Vi har tänkt att åka 22a Juli och jag antar att det är nattliv, kanske strand. De är inge solsemester vi är ute efter dock - så vi kommer inte hänga på en strand hela dagarna.

Shopping lär det bli vilket fall men beachen är inte primärt men kan ju va soft att bo nära ändå - för känslans skull

Vill helst undvika RnB,Hip-hop klubbar.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8