Hej!
Åkte till usa förra året med Air France och gör ALDRIG om det misstaget igen. Dels var alla connections försenade bla för att personalen behövde "sova" lite till och behövde längre rast. När vi skulle hem satt vi 3!! timmar på planet utan att det lyfte för att vattnet inte fungerade och dem sa absolut ingenting... Det var hemskt. Missade alla förbindelser som gjorde att vi fick åka via danmark och kom hem ca 7 timmar försent. Vi fick en värdecheck på en macka på flygplatsen, som inget av cafeerna tog emot!
Sen träffade vi på två damer också som hade flugit med air france till miami och dem skulle med en kryssning, deras bagage kom aldrig fram så dem fick låna kläder av medpassagerare på båten, bagaget kom 2 dagar innan dem skulle åka hem, väl hemma på landvetter hade inte bagaget kommit med och dem hittade det inte.
Nu i efterhand har jag faktiskt bara hört dåliga rykten om air france, jag tycker inte att i ska åka med dem,
Dem ger ut väldigt dålig information till passagerarna med och kan inte hjälpa en med trasnfers mm...
Det var vad jag hade o säga, inte så positivt men

Ville bara meddela vad jag har vart med om. Har bokat en resa till usa i höst igen och åker inte med air france..
Kram o hej / Helle