ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-08-31, 20:14

martina387

Medlem
martina387 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2007

Rykte: 0

Standard Hjälp en desperat planerare!
Hur länge kan vi vänta med att boka ett hotellrum till NYC?? Vi ska vara där den 30 april - 6 maj 2009... är början på december 2008 för sent? Då vet vi nämligen hur mycket pengar vi har kvar efter Thailandsresan... :-)

/Martina
Svara med citat

Gammal 2008-08-31, 21:27

MST

Världsvan
MST är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 8

Standard
Hej !

Fem manader i forvag bor racka gott och val. Finns sa manga hotell att valja pa i NYC sa det skall inte vara nagra problem.

/MST
Svara med citat

Gammal 2008-09-10, 15:34

Gäst

Thumbs up Bokat & klart!
Hej

Jag och min sambo har planerat en roadtip från N.Y till L.A i juli till augusti 2009. För att vara på säkra sidan valde vi att boka hotell och flyg redan nu. Bokade genom Booking.com vilket gav de billigaste alternativen och fördelen är att vi kan avboka hotellet upp till 3 dagar innan incheckning utan att behöva betala något (olika vilkor för olika hotell).

Då är man säker på att man har ett rum när man landar samtidigt som man kan planera ekonomin innan då man vet vad det kommer att kosta.

Jag skulle rekomendera dig att börja titta på hotellbokning redan nu. Visst kommer det finnas hotell kvar i december men risken är att de billigare alternativen är uppbokade.

Lycka till!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8