ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-07-30, 22:24

Gäst

Standard Tips på hotell i New York?
Hej,

Någon som har tips på bra hotell i New York (Manhattan). Behöver inte vara det billigaste utan kravet är mer rent, fräscht och hyfsat modernt.
Tack på förhand!
/Anna
Svara med citat

Gammal 2008-07-31, 00:14

Helle

Medlem
Helle är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2007

Rykte: 0

Standard
Var i New York i höstas och bodde på ett hotell som hette Bentley Hotel. Ligger på 62 st, upper east.
Perfekt läge, vid vattnet och det tog ca 20 min att gå till times square.. mitten på central pak kan man säga.
Superfrächt, nästan som en lite lägenhet kan man säga, men absolut inte dyrt alls. Dem ordnade också med privat taxi till flygplatsen åt oss när vi behövde stiga upp mitt i natten för att åka till flygplatsen.. Trevli personal var det också!
Värt att kolla lite iaf..

Lycka till..
Svara med citat

Gammal 2008-08-01, 15:50

sallskapet

Nykomling
sallskapet är inte uppkopplad
sallskapets avatar

Reg.datum: feb 2008

Rykte: 0

Standard
Om du vill bo centralt och inte är så noga med vad det kostar är Hudson ett rätt sjysst val. De har en trevlig inredning och en supertrevlig bar/restaurang. Rummen kan vara lite små men mycket modernt och läget är perfekt på 58:e gatan mellan 8:e och 9:e avenyn. Ett stenkast från Central Parks sydvästra hörn.

New York City Hotels in NYC - Hudson Official Site

Gammal 2008-09-04, 00:38

Gäst

Standard Några hotell i NYC
På min sida har jag samlat några New York-hotell där jag bott. Där finns både recensioner och bilder. Några är riktigt bra. Några bara halvbra. Något kanske passar dig.

Adressen till mina postningar om New York: http://www.guidebook.se/?cat=637

Have a nice trip!

:: hakan ::
Svara med citat

Gammal 2008-09-04, 22:10

Gäst

Standard Hotell
Bodde själv på Holiday Inn Express på 29 st strax vid sidan om Madsion Square Garden i somras 3 nätter med familjen totalt 4 personer.Perfekt centralt boende med bra frukost,
Holiday Inn Express NEW YORK CITY Hotels | NYC MADISON SQUARE GARDEN | Welcome
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8