ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-06-05, 22:32

Gäst

Standard yankees @ ticketluck.com
Någon som beställt biljetter från New York Yankees Tickets, Cheap New York yankees tickets: Ticket Luck

Funderar på att göra det till en yankeesmatch den 5/7 eller är det lätt att köpa på plats i NY?
De blir ju inte så billiga med frakt och sånt, runt 750:-/styck.
Svara med citat

Gammal 2008-06-05, 22:34

Gäst

Standard
"Någon som beställt biljetter från ticketluck.com" ska det stå... Blev nå fel...
Svara med citat

Gammal 2008-06-05, 23:42

MST

Världsvan
MST är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 7

Standard
Hej.

Brukar sjalv forsoka fixa biljetter till sadana saker via hotellet som man bor pa. Kostar ungefar lika mycket, men man kan vara saker pa att man alltid far biljetter och dessutom kanonbra platser. Annars finns det sakert yankeesbiljetter nagonstans runt Times Square ocksa.

/MST
Svara med citat

Gammal 2008-06-06, 06:03

sallskapet

Nykomling
sallskapet är inte uppkopplad
sallskapets avatar

Reg.datum: feb 2008

Rykte: 0

Standard
750 SEK lät väldigt dyrt. Vi har varit på ett par matcher och aldrig betalat mer än 40 dollar tror jag. Man får sitta en bit upp men oftast bakom "home plate"
Vi brukar köpa på ticketmaster.com men jag vet inte om du måste ha en fast adress i New York för att kunna köpa där eller om du kan uppge hotellet som adress.

Ser att de möter Red Sox det datumet så det kanske blir tajt att få tag i biljetter den vanliga vägen.
Aldrig testat ticketluck. För andrahandsbiljetter brukar vi köra stubhub.com

Lycka till

Gammal 2008-06-06, 09:40

Gäst

Standard
Brukar det vara extra mycket folk mot Red Sox eller?
Svara med citat

Gammal 2008-06-06, 09:55

Gäst

Standard
På Stubhub.com kostar billigaste biljetten 98,98$/styck om man inte vill sitta på "Bleachers - No Alcohol" då finns det för 80$/styck men där vill jag inte sitta. [2st biljetter vill jag ha]

Och på ticketaster.com går det inte att få tag på biljetter.

Kanske blir en beställning från ticketluck ändå, det var ju mycket pengar men det kan det ju vara värt.
Svara med citat

Gammal 2008-06-07, 01:04

sallskapet

Nykomling
sallskapet är inte uppkopplad
sallskapets avatar

Reg.datum: feb 2008

Rykte: 0

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Brukar det vara extra mycket folk mot Red Sox eller?
Yankees - Red Sox är den match med mest rivalitet inom all sport i USA skulle jag vilja påstå. Lär vara extra mycket folk på denna match ja.

Det kanske bara är att lasta upp 750SEK.
Var på opening day ute i Bronx och tom då lyckades jag få biljetter för under 50 dollar. Alltid lite osäkert att åka ut och fixa på plats så du gör nog rätt. Vad är ett par hundra hit eller dit!!??
/ M

Gammal 2008-06-09, 09:39

Gäst

Standard
Har nu beställt två biljetter från ticketluck men fått ett skumt mail.
I bekräftelsemailet från ticketluck står det "Your tickets will be provided to you by National Event Co.. If you have any questions about your order, please contact National Event Co. directly via email at sales@neco.com or phone at (800)782-4390."

Det mailet var inte nå konstigt, men jag har ven fått ett mail från "Justin Globus" på neco
"Thank you for your order of 2 tickets @$90.00/ticket, for a total of $180.00, for the game between The Yankees and Red Sox for July 5th. As this is an international transaction, and we cannot verify your address and identity through the credit card company, we will need some additional information before we can process your order. Please scan and email, or fax, a copy of the front and back of the credit card (Visa ending 7543), as well as a signed photo ID containing your billing address (i.e., Driver’s License, Passport). In addition, if available, we would also like a credit card statement containing your name, billing address, and the credit card companies corporate logo. If you are uncomfortable sending such information, feel free to black out all other information besides the requested, relevant information. We ask for as much information as possible in order to protect both our customers and ourselves from identity theft and fraudulent transactions. Please be aware that this is very time sensitive; we cannot guarantee continued availability of the tickets until the transaction has been completed. If you have any questions, please contact me at the number below. Thank you.

Best Regards,
Justin Globus
National Event Company
1430 Broadway
7th Floor
New York, NY 10018
Concert, Theatre, & Sports Tickets at NECO (National Event Company)
T: 212-792-8636 Ext. 228
F: 212-792-8651
E: jglobus@neco.com"

Känns ju inte så kul att scana passet och kreditkortet, jag har ju redan skickat in numren på Visakortet när jag gjorde beställningen. Har tidigare beställt från england utan dessa problem, men USA är ju USA...

Någon som varit med om detta?
Svara med citat

Gammal 2008-06-09, 12:27

olov

Administrator
olov är inte uppkopplad
olovs avatar

Reg.datum: nov 2005

Rykte: 10

Skicka ett meddelande via MSN till olov Skicka ett meddelande via Yahoo till olov
Standard
Jag har varit med om liknande.. bara att köra på om du vill ha biljetterna
Testa att skippa passet först, ta bara med visakortet och se om det räcker, om du tycker att det är jobbigt med passet.
Svara med citat

Gammal 2008-06-09, 15:50

Gäst

Standard
Ringde till banken och kollade med dem och de rekomenderade mig att inte skicka kopior på kortet.

Att det ska vara så krångligt att beställa...
Svara med citat

Gammal 2008-06-09, 16:08

olov

Administrator
olov är inte uppkopplad
olovs avatar

Reg.datum: nov 2005

Rykte: 10

Skicka ett meddelande via MSN till olov Skicka ett meddelande via Yahoo till olov
Standard
Vad är skillnaden på skicka en bild på kortet och skicka all information som står på kortet (som du redan har gjort)? Jag ser inte hur risken ökar där.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8