ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-01-10, 12:18

GolfUSA

Nykomling
GolfUSA är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Rykte: 0

Standard Sista minuten golfresor till USA
Hej,

Jag skulle vilja veta vilka ni kan rekommendera vad gäller paketresor
till USA. Jag har tittat på skandinaviskagarden och det verkar mycket exklusivt.

Är det någon här som rest med skandinaviska garden eller americangolftours.

Jag funderar på antingen South Beach Miami, FL
SkandinaviskaGården.com - Paketresor USA - Flyg, Boende, Golf, Hyrbil - 20 års erfarenhet på plats i USA - Powered by AmericanGolfTours South Beach, Miami

eller

Palm Beach, FL
SkandinaviskaGården.com - Paketresor USA - Flyg, Boende, Golf, Hyrbil - 20 års erfarenhet på plats i USA - Powered by AmericanGolfTours Palm Beach, Florida

Några tips & idéer?
Svara med citat

Gammal 2008-01-12, 19:36

Gäst

Standard
Om man läser på golf.se forum så verkar det vara rätt blandade åsikter om den resebyrån. Kolla vidare där och bilda dig en egen uppfattning.
Svara med citat

Gammal 2009-11-26, 08:20

Gäst

Standard Skandinaviska Gården
Skandinaviska Gården är ett vanligt bostadshus ombyggt till flera olika rum, med lås på alla dörrar.

Som att dela på en villa med folk man inte känner gemensamt kök och pool, samt lyhörda rum. Ligger i ett billigt området ganska långt från allt vad dom än säger så är det inte
alls vad man tänkt sig när man kommer dit
Svara med citat

Gammal 2009-12-16, 21:09

Gäst

Standard
Någon som har bott i det huset? Hittar ingen info alls? skandinaviska gården? På miami beach?
Svara med citat

Gammal 2009-12-18, 18:27

Gäst

Thumbs up Mycket prisvärt
Jag har bott där en gång med ett grabbgäng och senast med familjen i november i år.

Jag tycker det är ett prisvärt boutique boende där det är 5-6 suiter per byggnad med svensk trevlig och hjälpsam personal på plats. De hade i höstas installerat pentry i suiterna så man kan fixa lättare måltider (dvs man delar inte kök med någon).

Det ligger nära Disney World, Sea World och Orlando Premium Outlet. Man har en trevlig golfbana på området där man får gå (utan golfbil) vilket är ett plus, även snabba greener och de samarbetar med närliggande banor som de ger en bra rabatt på.

Sammanfattning, tycker det var prisvärt boende, trevlig service och bra golfarrangemang.
Svara med citat

Gammal 2009-12-21, 20:00

KarinGill

Medlem
KarinGill är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2009

Rykte: 0

Standard
Hur mycket kostar det att bo på den gården?`

Jag har bott på ett hotell i Miami men det var svindyrt!

Jag skulle också vilja hitta ett bra boende som inte kostar skjortan, finns det sådana alt?
VIlka banor bör man spela runt Miami? HAr lirkat på Miami COuntry CLub
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8