ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2006-03-11, 20:28

budapestguide

Nykomling
budapestguide är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: mar 2006

Rykte: 0

Standard Budapest
Hej
jag jobbar som auktoriserad guide i Ungern sa om nagon planer aka till Ungern och behover svar pa fragor ar det bara att kontakta mig.
Sjalvklart erbjuder jag mina tjanster ocksa.

Gammal 2006-03-21, 13:07

Felicity

Standard Budapest-måsten?
Hej Budapest-guide!
Åker till Budapest i påsk. Vad får man inte missa?
Svara med citat

Gammal 2006-03-23, 21:30

budapestguide

Nykomling
Medlem

Standard
Det beror pa vad du ar intresserad utav.
Slottet, Judedistriktet, Hosoktere, och lite Wallenberg
Spa.
men behover du guide ar det bara att kontakta mig pa
budapestguide (at) yahoo.com

Gammal 2006-05-13, 17:33

_Nina_

Nykomling
_Nina_ är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: maj 2006

Standard
Jag ska åka dit sista helgen i maj, stannar bara två nätter så jag måste planera mer än jag brukar göra inför resor. Kan inte offra ett par timmar på att hitta nåt, eller komma på vad man ska göra en sån här kort resa!

Vi är ett par som åker, rockfolk är vi :-D , finns det några rockklubbar vi inte får missa? Även tips på bra restauranger mottages, måste vara billigt förstås. Sedan undrar jag, vilket bad ska vi åka till? Inte dyrast och flådigast, vi vill bara mysa lite.

Tack
Svara med citat

Gammal 2006-05-15, 08:16

budapestguide

Nykomling
Medlem

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av _Nina_

Jag ska åka dit sista helgen i maj, stannar bara två nätter så jag måste planera mer än jag brukar göra inför resor. Kan inte offra ett par timmar på att hitta nåt, eller komma på vad man ska göra en sån här kort resa!

Vi är ett par som åker, rockfolk är vi :-D , finns det några rockklubbar vi inte får missa? Även tips på bra restauranger mottages, måste vara billigt förstås. Sedan undrar jag, vilket bad ska vi åka till? Inte dyrast och flådigast, vi vill bara mysa lite.

Tack
Bad Szechenyi. mixed sa bade man och kvinnor kan bada tillsammans.
Bra o billig restuarant ar Menza pa Liszt Ferenc ter en maltid ca 100kr.
Gillar inte rock sa kan inte hjalpa med rock klubb Wigwam tror jag har koncerter jamnt.

Gammal 2008-03-25, 20:31

Gäst

Standard 13 april
Hej! Jag och Tjejen ska kom dit på 13 april. ska nog stannar där ett vecka. så undrar jag om det finns bra klädaffärer där? Billigt eller dyrt är det mest vi undrar på. Och får man köpa sprit om man är under 18 år? Har ni något förslaga som vi får inte missa?

svara på mail
sensual_chico @ hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2008-03-25, 20:37

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej! Jag och Tjejen ska kom dit på 13 april. ska nog stannar där ett vecka. så undrar jag om det finns bra klädaffärer där? Billigt eller dyrt är det mest vi undrar på. Och får man köpa sprit om man är under 18 år? Har ni något förslaga som vi får inte missa?

svara på mail
sensual_chico @ hotmail.com

Hej! Jo jag tror det finns massor med affärer där & allt är jättebilligt. Mitt barn är 10 år och hon köpte ren sprit (vodka) för bara 20 kr. Jag blev helt ... chockad! men självklart fick hon dricka upp det.. bara så du vet.. risken är 99,9% att du blir alkis när du åker till ungern.

mvh ingrid
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8