ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2006-03-11, 20:28

budapestguide

Nykomling
budapestguide är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: mar 2006

Rykte: 0

Standard Budapest
Hej
jag jobbar som auktoriserad guide i Ungern sa om nagon planer aka till Ungern och behover svar pa fragor ar det bara att kontakta mig.
Sjalvklart erbjuder jag mina tjanster ocksa.

Gammal 2006-03-21, 13:07

Felicity

Standard Budapest-måsten?
Hej Budapest-guide!
Åker till Budapest i påsk. Vad får man inte missa?
Svara med citat

Gammal 2006-03-23, 21:30

budapestguide

Nykomling
Medlem

Standard
Det beror pa vad du ar intresserad utav.
Slottet, Judedistriktet, Hosoktere, och lite Wallenberg
Spa.
men behover du guide ar det bara att kontakta mig pa
budapestguide (at) yahoo.com

Gammal 2006-05-13, 17:33

_Nina_

Nykomling
_Nina_ är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: maj 2006

Standard
Jag ska åka dit sista helgen i maj, stannar bara två nätter så jag måste planera mer än jag brukar göra inför resor. Kan inte offra ett par timmar på att hitta nåt, eller komma på vad man ska göra en sån här kort resa!

Vi är ett par som åker, rockfolk är vi :-D , finns det några rockklubbar vi inte får missa? Även tips på bra restauranger mottages, måste vara billigt förstås. Sedan undrar jag, vilket bad ska vi åka till? Inte dyrast och flådigast, vi vill bara mysa lite.

Tack
Svara med citat

Gammal 2006-05-15, 08:16

budapestguide

Nykomling
Medlem

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av _Nina_

Jag ska åka dit sista helgen i maj, stannar bara två nätter så jag måste planera mer än jag brukar göra inför resor. Kan inte offra ett par timmar på att hitta nåt, eller komma på vad man ska göra en sån här kort resa!

Vi är ett par som åker, rockfolk är vi :-D , finns det några rockklubbar vi inte får missa? Även tips på bra restauranger mottages, måste vara billigt förstås. Sedan undrar jag, vilket bad ska vi åka till? Inte dyrast och flådigast, vi vill bara mysa lite.