ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-12-10, 20:01

Gäst

Standard Berlin
Jag och min sambo ska resa till Berlin 4 dagar nästa vecka och jag har två saker jag undrar över. Först undrar jag om någon av er har tips på vad man absolut inte får missa? Det enda vi har planerat att göra är att gå på julmarknaden i Spandau.
Sen undrar jag om någon har nån idé över hur mycket pengar man kan tänkas behöva för fyra dagar?
Svara med citat

Gammal 2009-12-10, 20:50

MST

Världsvan
MST är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 7

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Jag och min sambo ska resa till Berlin 4 dagar nästa vecka och jag har två saker jag undrar över. Först undrar jag om någon av er har tips på vad man absolut inte får missa? Det enda vi har planerat att göra är att gå på julmarknaden i Spandau.
Sen undrar jag om någon har nån idé över hur mycket pengar man kan tänkas behöva för fyra dagar?
Vet inte om dom kor detta pa vintern men det finns ett foretag i Berlin som anordnar turer dar man gar runt i Berlin tillsammans med en guide. Rekommenderar de turerna varmt. Guiderna ar enormt palasta, man far se mycket mer an vad man raknat med och det ar verkligen prisvart. Dom har en samlingspunkt i Ostberlin vid ett litet torg, kolla med ert hotell da dom sakerligen vet vilka jag menar.

/MST
Svara med citat

Gammal 2009-12-10, 22:15

Polarvagnen

Medlem
Polarvagnen är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2009

Rykte: 0

Standard
Var i Berlin i somras vi tyckte att det var intressant att se resterna av muren som finns kvar lite grann. Den är målad på olika sätt och är inte så svår att hitta.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8