:-D
Familjen skulle till stuttgard en vecka för att njuta , shoppa & gå på konsert..
Vi planerade att bila dit, vi köpte bildvd & en massa nya cd-skivor att lyssna på ,på vägen dit..
Allt gick galant till vi kom in i tyskland...
Vi körde en liten bit & sen var vi inne i ngåt väldigt konstigt område, det var mörkt nu och hur obehagligt som helst...
Vi hade kört vilse och hade ingen som helst aning om var vi va. inga skyltar någonstans och inga människor att fåga, massa konstiga hus omkring men ingen hade sina lampor på...
efter ca. en halvtimme hörde vi något. det var en man som såg sliten & smutsig ut, han skrämde livet ur mig ,mer och mer för varje steg han tog.
Pappa gick ut och frågade om vilken väg man ska gå osv. det visade sig vara en trevlig gubbe han visade oss vägen ut ur det konstiga områden och sen gick allt bra!
Väl framme i Stuttgart så hade vi hur kul som helst..
Tyskland är värsta festlandent

.
En sak jag verkligen inte tyckte om var kläderna...Inte ville jag shoppa i tyskland heller, kläderna var urfula & dyra! :? .
Kär blev jag också men inte i en tysk stilig pojke utan i winnerbrödet som såldes överallt på gatorna...
Så himla gott!
Tyskland har verkligen gott bröd!
Mums mums :P
efter 5dagar var det dags att lämna stuttgart och åka hem.
Och denna gång klarade vi oss utan att köra in i något konstigt ställe

Yeahy!
så visst kan man bila också...inga problemos