ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-12-19, 23:19

Gäst

Exclamation TAP ari portugal!
Ni som flygit med tap ari vad tycker ni om de flygbolaget??

personligen har jag enbart positiva erfarenheter från detta bolag. God servic
Svara med citat

Gammal 2009-12-20, 12:32

TageBoy

Medlem
TageBoy är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2009

Rykte: 0

Standard
VArför frågar du? du har rest med dem tidigare? och du gillar det?

Är du orolig att du fått en felaktig bild av bolaget eller?

Jag har rest ett x antal ggr till Portugal med TAP AIR och de var bra.. lagom bra service o bra pris.. helt okej..
Svara med citat

Gammal 2009-12-20, 14:44

Liljjan

Medlem
Liljjan är inte uppkopplad

Standard
Jag har också flygit med Tapair ett antal gånger då jag varit och spelat golf i Lissabon regionen och det har alltid fungerat bra och smidigt. Precis som ovanstående inlägg säger så är det kanske inte någon jättebra service men helt ok och jag tycker inte att det behövs när man bara flyger ca 3-4 timmar.

Den här tråden blir möjligen mer som en hyllning till Tap än någon speciellt intressant läsning
Svara med citat

Gammal 2009-12-20, 16:22

Gäst

Standard Tap
Sen kan man faktigts också flyg med tap betydligt längre sträcker än enbart till liasbon och portugall. Jag har flygit med tap till Braslien de tar som sagt betydligt mycket längre tid.
Svara med citat

Gammal 2009-12-20, 17:56

Liljjan

Medlem

Standard
Ok men har du inte varit nöjd med Tap när du har rest med dom? Eller har du en annan uppfattning av företaget? Sen undrar jag vem som har sagt att det tar mycket längre tid? "...de tar som sagt betydligt mycket längre tid."?

Men skämt o sido så tror jag nog att tex Lufthansa är mycket, mycket bättre på många sätt (serivicemässigt) men också dyrare. Tycker också att Thaiair har varit bra när jag har rest med dom. Kanske för att jag vet vilken upplevelse jag har haft eller eventuellt kommer att få
Svara med citat

Gammal 2009-12-21, 19:33

KarinGill

Medlem
KarinGill är inte uppkopplad

Standard
Hur är TapAir jämfört med Lufthansa? Är TapAir som RyanAir?

Vad skulle ni föreslå vid en kortare resa som till Portugal? Lufthansa eller Tap?

Tap är väl det enda bolaget som flyger direkt till Portugal eller? kan ni namnge flera isf!

Är lufthansa mkt dyrare än TAP?
Svara med citat

Gammal 2009-12-22, 08:26

Gäst

Standard Tap
Citat:
Ursprungligen postat av Liljjan Visa inlägg

Jag har också flygit med Tapair ett antal gånger då jag varit och spelat golf i Lissabon regionen och det har alltid fungerat bra och smidigt. Precis som ovanstående inlägg säger så är det kanske inte någon jättebra service men helt ok och jag tycker inte att det behövs när man bara flyger ca 3-4 timmar.

Den här tråden blir möjligen mer som en hyllning till Tap än någon speciellt intressant läsning
De jag menar är att Tpa inte bara flyger korta sträcker som 3-4 timmar utan at de betydligt längre sträcka til Braslien!
Svara med citat

Gammal 2009-12-22, 14:01

Liljjan

Medlem

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

De jag menar är att Tpa inte bara flyger korta sträcker som 3-4 timmar utan at de betydligt längre sträcka til Braslien!
Ja det är säkert så men jag menade bara att man inte är lika stort behov av service i överflöd när man bara ska resa i 3-4h som jag har gjort med TAP!!. Ska man istället flyga betydligt längre så blir ju servicen givetvis en viktigare fråga.

Eftersom du har flygit med TAP till Brasilien så kan du väl fylla på här i tråden med lite info angående den flygningen och vad du tycker om TAP?!
Svara med citat

Gammal 2009-12-22, 14:38

Gäst

Smile Tap
Sevice då jag flög med tap till barsilen var väldigt bra tycker jag personligen är mer än nöjd.

I biljett priset till Braslien in gick de en övernatting på ett 4 eller om de var 5 stjärnit i hottel men en jät stor frukost buffe.

ÅPÅ flyget seveade de drycka mera eller minder hela tiden och man kaunde ut över de be om extar dryck. Personligen druicker jag då a enbart agholfritt dryck men de var kano.

Sen servadesc två måltider snacks.
Och de var en tv motior vid varje stol så man själv kunde välja vila filmer eller tv programm man ville se.

Som sagt personelen gjort allt de kunde för att orde så de blev bra satt och frös men de kunde inte höja tempratuen mer i karnien så de orden i stället en annan plast åt mig på planet där de inte alls drog! ? att jag fick extra filt så jag hade verkligen bra på många sätt och sevrcien var mycket bra.
Svara med citat

Gammal 2009-12-23, 13:14

resnisse

Medlem
resnisse är inte uppkopplad

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Sevice då jag flög med tap till barsilen var väldigt bra tycker jag personligen är mer än nöjd.

I biljett priset till Braslien in gick de en övernatting på ett 4 eller om de var 5 stjärnit i hottel men en jät stor frukost buffe.

ÅPÅ flyget seveade de drycka mera eller minder hela tiden och man kaunde ut över de be om extar dryck. Personligen druicker jag då a enbart agholfritt dryck men de var kano.

Sen servadesc två måltider snacks.
Och de var en tv motior vid varje stol så man själv kunde välja vila filmer eller tv programm man ville se.

Som sagt personelen gjort allt de kunde för att orde så de blev bra satt och frös men de kunde inte höja tempratuen mer i karnien så de orden i stället en annan plast åt mig på planet där de inte alls drog! ? att jag fick extra filt så jag hade verkligen bra på många sätt och sevrcien var mycket bra.
Skämtar du eller? Haha.. klassiker!
Svara med citat

Gammal 2009-12-23, 13:38

Gäst

Thumbs up Tap
Varför skulle jag skämta!! Är helt seriös!!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8