ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-02-04, 10:46

olov

Administrator
olov är inte uppkopplad
olovs avatar

Reg.datum: nov 2005

Rykte: 10

Skicka ett meddelande via MSN till olov Skicka ett meddelande via Yahoo till olov
Standard Jet Airways - åsikter, reseberättelser, betyg
Här kan du beskriva dina upplevelser med Jet Airways
Svara med citat

Gammal 2009-02-04, 10:49

olov

Administrator
olov är inte uppkopplad
olovs avatar

Reg.datum: nov 2005

Rykte: 10

Skicka ett meddelande via MSN till olov Skicka ett meddelande via Yahoo till olov
Standard
Jet Airways är ett indiskt flygbolag. Jag flög Bryssel <-> Chennai i ekonomiklass.

Positivt överraskad. Riktigt god mat, bra service och mycket bra underhållningssystem med egen skärm. Många filmer att välja på.

Benutrymmet var också mycket bra, men jag hade nödutgångsplats på båda hållen.

Ett flygbolag jag kan tänka mig att flyga med igen.
Svara med citat

Gammal 2010-01-26, 03:05

Superjonte

Standard yzEF6T
Jag ska flyga Jet Airways den 22:e februari mellan London-Bangkok för att sedan åka med dem hem igen samma strecka. Någon som kan fylla i lite om upplevelserna med Jet? Jag uppdaterar när jag kommer hem igen.
Svara med citat

Gammal 2010-07-05, 19:44

Evy

Thumbs up Positivt överraskad av Jet Airways
..som vi flög med mellan Bryssel och New York nu i juni/juli. Gott om benutrymme i ekonomiklassen, egen skärm med spelkontroll, filmer, musik...t.o.m med mina favoriter Depeche Mode o Pet Shop Boys fanns med bland musikvalen.

Maten på utresan lämnade en del övrigt att önska om man inte gillar bänor o indisk kryddning, men det gick att äta kycklingen... på hemvägen mer "clean" mat med potatis, kyckling...

Min väska hem från NY vägde 25 kg, men det var inga bekymmer...

Åker gärna med dem igen!
Svara med citat

Gammal 2011-09-18, 13:52

Lena B

Standard Jet Airways till New York
Kul att höra om era positiva upplevelser med Jet. Vi ska resa med dem på höstlovet och bokade dem för att det var bra flygtider och schysst pris. Inga av våra vnner har åkt med dem så man blir ju lite nojjig. Är inte flygrädd men gör det öfr att jag måste :-).
Skriv gärna mer om flygningen.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8