|

2009-01-20, 09:07
|
Reg.datum: jan 2008
Rykte: 5
|
Snälla du, jag må "bara vara 21" men min läsförmåga är knappast något du kan anmärka på. Jag skulle kunna kommentera hur du skriver istället, men trots mina ringa år har jag lärt mig att sånt knappast biter på gamla sura medelålders män som tycker att personagrepp är vettiga i en argumentation.
"Som du kanske inte vet så är passagerarnas uppgifter om en flygplansmotor uppförande skilnaden mellan liv och död"
Jaha, jag trodde att det var den utbildade flygplanspersonalen och flygplatspersonalens uppgift att övergöra huruvida ett flygplan är flygdugligt eller ej? Men du kanske är bättre på hur flygplansmotorer ska låta (?) än de som jobbar dagligen med flygplan?
Det jag iallafall ville ha sagt i mitt första inlägg är att det inte var skrivet på ett särskilt sympatiskt sätt, och iallafall JAG fick intrycket av att du bara var sur, inte speciellt tillmötesgående och inte alls kunde se din del i det hela.
Jag menar, du gjorde inga större ansträngningar för att få byta plats eftersom du inte ens kunde kontakta kabinpersonalen själv, och du BLEV faktiskt erbjuden att byta plats. Hur hade du tänkt dig att personalen skulle kunna hjälpa dig om du inte tydligt uttryckte att du behövde hjälp?
För planet var det knappast något fel på, visst kan en motor låta mycket och det är väl inte speciellt roligt att hamna bredvid dem, men vad ska man göra åt saken? Ta väldigt många äldre plan ur trafik för att de låter? Billigare vore väl om ljudkänsliga passagerare som störs av ljudet köper öronproppar... tss.
|
|