|
|

2008-02-02, 19:14
|
Reg.datum: okt 2007
Rykte: 0
|
Turkish airlines
Någon som har åkt med Turkish airlines till Bangkok och kan berätta lite om hur det var med benplats, mat, Istanbuls flygplats mm?
|
|
|

2008-04-08, 13:40
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av anna63
Någon som har åkt med Turkish airlines till Bangkok och kan berätta lite om hur det var med benplats, mat, Istanbuls flygplats mm?
|
Det var otroligt bra vi kände inte 10-12timmars resetid alltså det var lux flyg va det gäller tv framför dig i varje stol med hörlurar med international musik plus filmer,spel,discavary chanel mm plus det goda maten de har allt var perfekt
revlig resa önaskar jag/Stockholm
|
|
|

2008-05-07, 19:53
|
Reg.datum: jan 2008
Rykte: 5
|
Jag flög med Turkish airlines i helgen, dock bara Stockholm - Istanbul.
Istanbuls flygplats Ataturk, hur bra som helst, stort, nytt, fräscht.
Bra skyltat. Allt flöt på i snabb takt.
Jag är mäkta imponerad av maten på flyget, hur bra som helst.
Vi blev serverade rejält med varm mat - kyckling, god potatisgratäng, salladmix, 2 frallor, tomater, gurka, 2 sorters ost, 2 paket med salta kex, chokladmousse, vatten kaffe/te mm.
Det smakade dessutom väldigt bra ! ! (riktiga bestick, ej plast)
Det går även bra att förbeställa Glutenfri mat eller vegetariskt.
Sen precis som ovanstående gäst skriver, tv, hörlurar mm.
Kanonflight !
|
|
|

2008-05-20, 15:30
|
Reg.datum: sep 2007
|
¨tummen upp
även jag gillar turkish airlines! maten är toppen, servicen oxå för den delen, benplatsen helt okej, och varsinn skärm i stolarna GREAT!
|
|
|

2008-07-31, 13:54
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av anna63
|
jag akte den 4 januari 2008 fran istanbul - Bangkok.
Daligt med benutrymme, istanbuls flygplats har flera mat stallen rent och rallativt stort.Maten missade jag pa planet eftersom vi reste natte tid. tillbaks var den hyfsad, samre har jag smakat, och det ar sa svart eftersom vi gillar olika saker.
Jag aker ofta med turkish och tycker inrikes flyg har battre ben utrymme, men naturligtvis beror det pa planen...
maggamoni
|
|
|

2010-01-18, 19:18
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst
jag akte den 4 januari 2008 fran istanbul - Bangkok.
Daligt med benutrymme, istanbuls flygplats har flera mat stallen rent och rallativt stort.Maten missade jag pa planet eftersom vi reste natte tid. tillbaks var den hyfsad, samre har jag smakat, och det ar sa svart eftersom vi gillar olika saker.
Jag aker ofta med turkish och tycker inrikes flyg har battre ben utrymme, men naturligtvis beror det pa planen...
maggamoni
|
Äsch. Men det var innan de gick med i Star Alliance
|
|
|

2010-11-07, 19:52
|
|
|
Hej! Jag ska åka till Ho Chi Minh - Vietnam den 15/1 från Göteborg med Turkish Airlines. Ni som åkt med Turkish Airlines till Asien innan, kan ni beskriva lite hur det är? Tack så mycket!
|
|
|

2010-12-15, 13:38
|
Reg.datum: nov 2005
|
Köpenhamn - Kual aLumpur via Istanbul
Hej.
Jag ska åka till Kuala Lumpur via Istanbul från Köpenhamn i september nästa år, och vad jag kunnat hitta så är det mycket positiva omdömmen om flygbolaget. Är det något speciellt man ska tänka på när man ska åka med dem eller det är som med de flesta bolag?
|
|

2010-12-15, 20:48
|
Reg.datum: jun 2008
Rykte: 4
|
Citat:
Ursprungligen postat av Laggeman
Hej.
Jag ska åka till Kuala Lumpur via Istanbul från Köpenhamn i september nästa år, och vad jag kunnat hitta så är det mycket positiva omdömmen om flygbolaget. Är det något speciellt man ska tänka på när man ska åka med dem eller det är som med de flesta bolag?
|
Är du säker på att det är turkish airlines hela vägen? Jag tror inte de flyger till Kuala Lumpur.
För övrigt så är Turkish ett väldigt bra bolag enligt mig.
|
|
|

2010-12-15, 21:43
|
Reg.datum: nov 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Albin
Är du säker på att det är turkish airlines hela vägen? Jag tror inte de flyger till Kuala Lumpur.
För övrigt så är Turkish ett väldigt bra bolag enligt mig.
|
Det är de som står för resan, men sträckan mellan Istanbul och KL flygs av Malaysian Airlines.
|
|

2011-10-18, 16:04
|
|
|
Rånad på 30000:- av flygbolaget
Vi har bokat en resa till Thailand i mars via Ticket.se
Vi skulle flyga med Turkish airline. Vi Har gift oss och bytt efternamn.
Nu får vi inte ändra namn så vi kan inget göra trots att vi är beredd på extra avgifter.
Det är tvärnit pengarna i sjön.........
|
|
|

2011-10-19, 13:09
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst
Vi har bokat en resa till Thailand i mars via Ticket.se
Vi skulle flyga med Turkish airline. Vi Har gift oss och bytt efternamn.
Nu får vi inte ändra namn så vi kan inget göra trots att vi är beredd på extra avgifter.
Det är tvärnit pengarna i sjön.........
|
Har du inte bytt pass till det nya namnet så er det inget problem. Annars byt namn igen till det gamla och skaffa ett nytt pass.
|
|
|

2012-01-04, 15:15
|
|
|
Namnbyte
Snälla nån, sådant måste man väl kolla upp innan? Det finns inget flygbolag i världen som tillåter det. Tråkigt för er men skyll inte på Turkish.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
|