|
|

2008-02-02, 18:14
|
Reg.datum: okt 2007
Rykte: 0
|
Turkish airlines
Någon som har åkt med Turkish airlines till Bangkok och kan berätta lite om hur det var med benplats, mat, Istanbuls flygplats mm?
|
|
|

2008-04-08, 12:40
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av anna63
Någon som har åkt med Turkish airlines till Bangkok och kan berätta lite om hur det var med benplats, mat, Istanbuls flygplats mm?
|
Det var otroligt bra vi kände inte 10-12timmars resetid alltså det var lux flyg va det gäller tv framför dig i varje stol med hörlurar med international musik plus filmer,spel,discavary chanel mm plus det goda maten de har allt var perfekt
revlig resa önaskar jag/Stockholm
|
|
|

2008-05-07, 18:53
|
Reg.datum: jan 2008
Rykte: 3
|
Jag flög med Turkish airlines i helgen, dock bara Stockholm - Istanbul.
Istanbuls flygplats Ataturk, hur bra som helst, stort, nytt, fräscht.
Bra skyltat. Allt flöt på i snabb takt.
Jag är mäkta imponerad av maten på flyget, hur bra som helst.
Vi blev serverade rejält med varm mat - kyckling, god potatisgratäng, salladmix, 2 frallor, tomater, gurka, 2 sorters ost, 2 paket med salta kex, chokladmousse, vatten kaffe/te mm.
Det smakade dessutom väldigt bra ! ! (riktiga bestick, ej plast)
Det går även bra att förbeställa Glutenfri mat eller vegetariskt.
Sen precis som ovanstående gäst skriver, tv, hörlurar mm.
Kanonflight !
|
|
|

2008-05-20, 14:30
|
Reg.datum: sep 2007
Rykte: 0
|
¨tummen upp
även jag gillar turkish airlines! maten är toppen, servicen oxå för den delen, benplatsen helt okej, och varsinn skärm i stolarna GREAT!
|
|
|

2008-07-31, 12:54
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av anna63
|
jag akte den 4 januari 2008 fran istanbul - Bangkok.
Daligt med benutrymme, istanbuls flygplats har flera mat stallen rent och rallativt stort.Maten missade jag pa planet eftersom vi reste natte tid. tillbaks var den hyfsad, samre har jag smakat, och det ar sa svart eftersom vi gillar olika saker.
Jag aker ofta med turkish och tycker inrikes flyg har battre ben utrymme, men naturligtvis beror det pa planen...
maggamoni
|
|
|

2010-01-18, 18:18
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst
jag akte den 4 januari 2008 fran istanbul - Bangkok.
Daligt med benutrymme, istanbuls flygplats har flera mat stallen rent och rallativt stort.Maten missade jag pa planet eftersom vi reste natte tid. tillbaks var den hyfsad, samre har jag smakat, och det ar sa svart eftersom vi gillar olika saker.
Jag aker ofta med turkish och tycker inrikes flyg har battre ben utrymme, men naturligtvis beror det pa planen...
maggamoni
|
Äsch. Men det var innan de gick med i Star Alliance
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |