ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack (1) Ämnesverktyg

Gammal 2007-12-29, 16:32

Dominik4

Medlem
Dominik4 är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2007

Rykte: 0

Standard Air Europa
Hej!

Vi funderar på att åka med Air Europa till Dominikanska Republiken.
Och undrar om det är någon som känner till detta bolag.
De har väldigt bra priser både i ekonomi och buisness class.
Vore tacksam för svar.

MVH Mormor
Svara med citat

Gammal 2007-12-31, 20:43

Dominik4

Medlem
Dominik4 är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2007

Standard
Ingen som vet någonting om detta flygbolag?

MVH Mormor
Svara med citat

Gammal 2008-07-31, 14:46

Flugit_och_bedömt

Nykomling
Flugit_och_bedömt är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2008

Standard Kanske försent med ett svar gällande air europa
Jag flög med Air Europa i samband med att jag flög med KLM till Lanzarote. Jag flög med dem Madrid-Lanzarote-Madrid.

Ombord i ekonomiklass följer de samma servicekoncept som Iberia och Spanair gör...dvs du får köpa det du vill äta/dricka. Dock känns Air Europas kärror mer moderna och fräscha än t ex Spanair som opererar med gamla MD-80.

När jag flög tillbaka till Madrid med Air Europa blev jag faktiskt uppgraderad. Denna uppgradering var givetvis gratis och jag blev ju glad att få sitta "framför" gardinen för en gång skull.

Ombord fick vi först juice som välkomstdrink..vidare följde en frukost av enklare sort. Pankakor med lite sylt. Och tillsammans med det bröd. Självklart var drinkar och annat gratis. Men jag hade aldrig valt att betala ordinarie pris för en buisnessklass biljett med denna service. Nu skiljer sig säkert servicen på en inrikeslinje med en långdistans.
Svara med citat

Gammal 2009-02-14, 17:26

Gäst

Thumbs down Resa med Air Europa
Hej! Reste med Air Europa från Karlstad till Las Palmas i december2008, det var den värsta flygresan av många med olika bolag. Vi blev placerade på sista raden båda vägarna, trots att planet inte var helt fullt, tur att vi inte är av mindre storlek för det var med skohorn till hjälp för att komma på plats och ljudnivån vid fönsterplatsen var otroligt hög.
Dessutom förvarade personalen mycket utrustning i bagagefacken så det var ett evigt springande och det kom olika saker på de passagerarna somm satt vid mittgången.
Ingen trevlig personal ombord de sprang som yra höns.
Har frågat Fritidsresor hur de kan placera sina kunder på dessa platser, de skyller på flygbolaget.
Alldrig mer en resa med Air Europa.

Resenär
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.reseforum.se/forum/tyck-till-om-flygbolag/14986-air-europa.html
Postat av For Type Datum
Boka flyg med Air Berlin This thread Refback 2008-01-05 00:05

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8