ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-04-22, 15:00

Micke

Administrator
Micke är inte uppkopplad
Mickes avatar

Reg.datum: nov 2005

Rykte: 10

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av JLE Visa inlägg

Sådär, min premiärflygning med Norwegian gjordes i torsdag från Malmö till Arlanda. Mycket fräscht plan med SkyInterior-inredningen, och gratis wifi. Förvånansvärt gott om plats för benen Absolut godkänt från min sida.

Hemresan idag började igår kväll med ett sms att flyget var inställt och att jag ombads att kontakta deras kundservice. När jag väl kom fram så ville de gång på gång återbetala kostnaden, fick stå på mig att jag inte var intresserad av återbetalning, utan att komma hem. Efter en halvtimme så lyckades de boka in mig på flyg imorgon istället...

Det skall bli lite spännande och se hur det går sen med att få ersättning för alla utlägg jag får göra nu när jag fick ett ofrivilligt dygn på Arlanda. Klarar de av det så blir det nog även godkänt trots den inställda flighten.
Hela diskussionen kring JLE's anmälan till ARN har flyttats ut till en egen tråd. http://www.reseforum.se/forum/allmae...-till-arn.html
Svara med citat

Gammal 2012-05-13, 13:52

Spyro192

Nykomling
Spyro192 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2010

Rykte: 0

Thumbs up Kastrup - Gatwick
Jag har inget att klaga på. Trevlig personal och helt okey flygplan ( 737-800 ) Eftersom jag alltid sover så kan jag även säga att nackkuddarna var okey.

Kommer defitivt att åka med dom igen.

Gammal 2012-05-13, 22:34

Millie

Medlem
Millie är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Rykte: 0

Smile
Har åkt många gånger med Norwegian och absolut inget att klaga på. Trevlig personal och det normala utrymmet för benen. Lyfter upp mitt handbagage alldeles själv!
Svara med citat

Gammal 2012-05-17, 08:48

Gäst

Jag tycker att för många gnäller. Norwegian är ett lågprisbolag med kvalitet. Jag har åkt med dem 3 ggr och det har vart "fantastico". Var glada att ni överhuvudtaget kom fram och att det viktigaste inte är TaxFree. Man måste inte köpa godis och parfymer bara för att det är billigare i luften än på marken. Mitt råd: boka ett annat flygbolag nästa gång!!!
Svara med citat

Gammal 2012-05-17, 10:34

PeterSouth

Globetrotter
PeterSouth är inte uppkopplad
PeterSouths avatar

Reg.datum: feb 2010

Rykte: 3

Standard
Gäst - hela poängen med denna tråd är att höra folks åsikter, och det finns inget bolag i världen som enbart har nöjda resenärer. Att du hittils varit nöjd är ju roligt, det betyder att bolaget levde upp till dina förväntningar. Men olika människor har olika förväntningar och - viktigast av allt - har betalat olika priser för samma vara!
Senast redigerad av PeterSouth den 2012-05-17 klockan 10:43.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8