Stefan fattar tydligen inte skriven tesxt på svenska dessutom verkar han vara lite trög och byger sina åsikter på vad andra sagt inte personliga upplevelser. Han har tydligen alldrig åkt
BUSINESS klass i största allmänhet och speciellt inte med Finnair.
Har han någonsoin åkt långdsitans med bolag som SAS, Finnair, Thai, Malaysia, Lufthansa, Swiss, Singapore m.fl.? Jag tvekar.
Jag har åkt dessa i alla klasser ekonomi, business och första (där sådan finns) och även åkt. TUI, MyTravel och Nova, våra bästa vänner har åkt Primera, så
VI VET :-).
Det går alltid att hitta någon enskild missnöjd person, men gällande dessa bolag så går det fulla
varje dag till Thailand och de som åker är mestadels nöjda.
Och vad kan jag klaga på gällande Finnair? 1,6 meters mellanrum till nästa sätesrad, sätet går att luta 160 grader och är i övrigt fullt reglerbart med massa elektroniska inställningar. mat fr. en meny där man kunde välja fr. 3 olika rätter och flera fina viner och champange.
Sedan om någon jantelags svenne inte har råd/inte prioriterar denna typ av flygning och eller hotell av Sheratons klass är inget jag tyvärr kan ta hänsyn till. Skippa jantelagen nu
Gällande charterpriser, nu är vi där igen,
Mitt exemepl byggde på en svensk familj (våra vänner) som fick betala
70 000 kr för en resa 2 v förra julen med Solresor avresa 22 dec och i
2 veckor. Så alal som INTE tror att man kan få betal över 70 000 Kr för en cahrterresa, gör så här. Gå in Fritte, Ving eller Apllos hemsidor, sök resor med avrersa runt 21-23 decv och en familj 2 vx plus 1 barn. In ga problem som helst att komma upp i över 70 000 Kr, Apollo och Fritte har öven resor för närmare 100 000 kr. och lita på mig, dessa resor blir inte osålda. Om man istället tar dessa resor med reguljärflyg så blir det någon 10 tusen lapp billigare. Men viist kan du säkert hitta en resa för 37 000 för men familj vid något givet tillfälle, men INTE till de BÄSTA hotellen under högsäsong.
Följande info är hämtad fr,
Fritidsresor.se - Fritidsresor.se
Wora Bura Resort FFFFUnik design med strandläge
Datum längre fram »
22/12
Avresa 17:00
Sthlm/Arlanda
15 dagar
Premium class 22/12
Sthlm/Arlanda
15 dagar
Dubbelrum: 87 029:- 80 429:-
BlueSelection®
Centara Sofitel Grand Resort & Villas FFFFFBlue Selection - Vårt mest exklusiva boende
Datum längre fram »
22/12
Sthlm/Arlanda
15 dagar
Premium class 22/12
Sthlm/Arlanda
15 dagar
Dubbelrum: 98 009:- 91 409:-
Så kom inte och snacka om saker du inte vet något om!