ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2006-03-07, 14:41

Alfva

Standard Hotell Gallion, Alanya?
Hej,
Ska ner nu i sommar och bo på Hotell Gallion? Är det någon som har bott där tidigare?
Jag är iofs inte alls kräsen på kvalitet, huvudsaken är att det går att sova..
Gärna lite förslag på vad man kan hitta på i och runt Alanya utan att behöva lägga ner en förmögenhet. Jag är inte speciellt intresserad av shopping!
Tack på förhand!
Svara med citat

Gammal 2006-03-07, 15:31

hea

Medlem
hea är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006

Rykte: 0

Standard Alanya
Gå längs med stranden och stanna och ta en dricka och bara mys! Hyr en trampbåt,kör radiobil ,hoppa studsmatta eller besök borgen,Aqua Park eller en moskè (kolla hur minaretgubbarna ser ut som orkar vråla så länge :-D ).
Alanya är en stad där det finns massor att göra så jag tror säkert du hittar något att sysselsätta dig med!
Svara med citat

Gammal 2006-03-09, 15:12

Standard Re: Alanya
Citat:
Ursprungligen postat av hea

Gå längs med stranden och stanna och ta en dricka och bara mys! Hyr en trampbåt,kör radiobil ,hoppa studsmatta eller besök borgen,Aqua Park eller en moskè (kolla hur minaretgubbarna ser ut som orkar vråla så länge :-D ).
Alanya är en stad där det finns massor att göra så jag tror säkert du hittar något att sysselsätta dig med!
Låter perfekt! Synd bara att sommaren känns förfärligt långt borta just nu!
Svara med citat

Gammal 2006-06-19, 18:13

Standard Re: Hotell Gallion, Alanya?
Citat:
Ursprungligen postat av Alfva

Hej,
Ska ner nu i sommar och bo på Hotell Gallion? Är det någon som har bott där tidigare?
Gärna lite förslag på vad man kan hitta på i och runt Alanya utan att behöva lägga ner en förmögenhet. Jag är inte speciellt intresserad av shopping!
Tack på förhand!
gallion e så perfekt hotell!! personalen är SUVERÄN :-D !!! å kommer du ner till hamnen är de bara en massa discotek!!! disco troy är de bästa!
Svara med citat

Gammal 2006-06-21, 02:17

Standard Re: Hotell Gallion, Alanya?
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymous

Citat:
Ursprungligen postat av Alfva

Hej,
Tack på förhand!
gallion e så perfekt hotell!! personalen är SUVERÄN :-D !!! å kommer du ner till hamnen är de bara en massa discotek!!! disco troy är de bästa!
Det finns inget som heter Disco Troy. I alla fall inte i Alanya.
Svara med citat

Gammal 2006-07-23, 17:37

Tobbe

Standard Hotell Gallion, Alanyo
Hej!
Vi är 4 kompisar som ska ner till Alanya och bo på Hotell Gallion. Om det är någon som varit där tidigare kan ni ju säga vad ni tyckte om det.
Är det fler som ska dit under samma vecka kan ni ju skriva. Tips om saker att göra och partyställen vore kul också.
Svara med citat

Gammal 2006-07-23, 21:50

Standard Re: Hotell Gallion, Alanyo
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe

Hej!
Vi är 4 kompisar som ska ner till Alanya och bo på Hotell Gallion. Om det är någon som varit där tidigare kan ni ju säga vad ni tyckte om det.
Är det fler som ska dit under samma vecka kan ni ju skriva. Tips om saker att göra och partyställen vore kul också.
Svara med citat

Gammal 2006-07-23, 21:51

Hey!
När ska ni dit? Vilken sida av stranden ligger ert hotell på? Jag ska oxå dit med tjejkompisar.. Ehh ja duu.. där finns en massa uteställen.. Längs hela hamnen finns det massor.. Inträdet är även gratis. Jag själv rekomenderar Robin Hood eller Bistro Bellman. Det går inte att missa hehe
Svara med citat

Gammal 2006-11-21, 22:12

gallion

Standard gallion hotell
de e de roligaste härligaste hotellet jag varit på... otroligt avslappnad personal... de som jobbar där ble bland våra bästa vänner där nere
Svara med citat

Gammal 2006-11-22, 10:03

Em

Standard
Finns ju hur många ställen som helst att gå till, själv tycker jag bäst om The Doors, mycket skönare stämning än dom större ställena typ Havana och James Dean. Lambada/Casablanca e oxå schysst. Och fyllekäk på stället under the Doors, dom e supertrevliga där!
Svara med citat

Gammal 2007-01-13, 23:59

alanya 2007 ;)

Standard Re: gallion hotell
Citat:
Ursprungligen postat av gallion

de e de roligaste härligaste hotellet jag varit på... otroligt avslappnad personal... de som jobbar där ble bland våra bästa vänner där nere
jasså. jag tänkte också lite på gallion hotell. de e mkt ungdomar som bor där ellerhur?

jag o 10 grabbar till ska iaf dit i början av augusti o kommer att stanna i 2 veckor.
Svara med citat

Gammal 2007-01-17, 17:26

idaa

Standard gallion
Vi ska oxå till gallion, ingen som har kort eller något där ifrån? Någon som vet om frukosten är bra ?
Svara med citat

Gammal 2007-04-09, 21:46

gallion

Standard Re: gallion hotell
Citat:
Ursprungligen postat av alanya 2007 ;)

Citat:
Ursprungligen postat av gallion

jasså. jag tänkte också lite på gallion hotell. de e mkt ungdomar som bor där ellerhur?

jag o 10 grabbar till ska iaf dit i början av augusti o kommer att stanna i 2 veckor.
hejsan. vi är 2 tjejer som också ska till hotell gallion i augusti. är det säkert att ni ska bo där??
för personalen är skit trevliga.
aja hoppas vi ses. ha det gött. / S&M :P
Svara med citat

Gammal 2007-04-12, 13:16

Soia

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe

Hej!

Hej!
Det är iaf det billigaste hotellet du kan få tag på å det ligger närmare kleopatra stranden än de flesta hotell.. Vilket datum ska ni dit? Jag å en kompis till mig ska också till det hotellet i sommar..
Hoppas ni kommer tycka de e kul, :wink: de e nästan garanterat !
/ Julia
Svara med citat

Gammal 2007-05-03, 14:15

mribiza

Standard
hei jeg skal til alanya sammens med min tjei 21 juli å ligge på hotell gallion. det er 2 gangen jeg er på gallion hotell å 4 gangen jeg besøker alanya jeg elsker klimaet å kleopatra stranden, troy = robin hood tror jeg gå på toppen der, de kaller det for latino party!! nice ps! se opp for lommetyver på tur hjem til hotellet! ikke la noen komme inn på deg for å løfte deg o.l god ferie dud!
Svara med citat

Gammal 2007-05-08, 23:56

Vanillaz

Medlem
Vanillaz är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: feb 2006

Standard
Jag är också nyfiken på standarden på detta hotell Gallion.
Har nämligen bokat resan dit där. Vi bor där från den 7 juli i 3 veckor framåt!
*Längtar*

Gammal 2007-05-10, 18:45

Vanillaz

Medlem
Vanillaz är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: feb 2006

Standard
Jag ska också åka ner till Gallion i 3 veckor i juli. Hoppas att det är ett bra hotell. Har hört att det är små rum, får hoppas att man inte är inlåst där bara.

Gammal 2007-05-28, 16:31

Standard gallion
Hej kom hem från Allanya och hotell Gallion i Torsdags. Jätte trevligt hotell med mycket trevlig personal. Om du har hotellrumm utåt gatan så är trafiken MYCKET störande.
Rekomnderas: resturang: hotellets eller Elit som ligger vi cleopatra stranden.
Besök gärna Kata kombi kareoke bar.......skitkul ställe!

Ha det underbart i turkiet...själv längtar jag tillbaka redan!
Svara med citat

Gammal 2007-05-30, 10:17

lisaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Standard Re: gallion
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymous

Hej kom hem från Allanya och hotell Gallion i Torsdags. Jätte trevligt hotell med mycket trevlig personal. Om du har hotellrumm utåt gatan så är trafiken MYCKET störande.
Rekomnderas: resturang: hotellets eller Elit som ligger vi cleopatra stranden.
Besök gärna Kata kombi kareoke bar.......skitkul ställe!

Ha det underbart i turkiet...själv längtar jag tillbaka redan!
vart ligger kata kombi kareoke bar?
Svara med citat

Gammal 2007-05-30, 11:21

Standard
Katakombe ligger nere vid stranden precis mitt emot östra strandens migros!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8