ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-02-18, 12:19

Lilleman6

Nykomling
Lilleman6 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2012

Rykte: 0

Standard Svårt att bestämma sig
Vi är en familj som ska ner till värmen två veckor i juni,men vi är inte överens vart.Det står emellan Kusadi eller Zakynthos. Lite tips om dom båda platserna vore tacksamt,Vilket som har dom bästa stränderna? ,osv,osv,Tack på förhand Anders
Svara med citat

Gammal 2012-02-18, 19:38

Gäst

Standard
Zakynthos har jag aldrig besökt men jag hade nog varit lite försiktig med att boka en resa överhuvudtaget till Grekland i dag,jag hade nog väntat lite.
Kusadasi är väl värt ett besök.Lite mer åt det "vanliga" turkiet än Alanya/side stuket med allt vad det innebär,eller hur man nu ska beskriva det på ett bra sätt.
Jag upplevde Kusadasi som mer en turistort med många kryssningsturister än charternissar som Erni.Kan väl beskrivas som en stor by med mer inhemsk befolkning än tidigare nämda orter.
Är man intresserad av historia så har man kommit rätt.Ska man bara lapa Pina Colada så,nja inte riktigt rätt.
Nu var det ju ca 10 år sedan vi var där så allt förändras.
Måste ge en eloge till tygförsäljaren i centrum som sålde grova "turkiska"tyger till oss som vi än i dagarna har som soldynor i trädgården.
Ja,ja sen var det ju lite stök med människorna från stadsdelen bakom/nedanför vårat hotell,var ju inte jättekul på semestern.
Ernie
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8