ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-02-10, 22:42

Gäst

Smile Någon som har erfarenhet av Club Grand side?
Har just bokat resa till hotell club Grand side med vingresor och skulle gärna vilja få tips och råd från er som varit på detta hotell/resmål tidigare!? Hur var all inclusive maten? Rummen? Vad ska vi absolut inte missa och vad ska vi absolut undvika??
//Anna
Svara med citat

Gammal 2012-02-27, 09:51

Gäst

Standard En av de bättre A.I
Hej!

Vi reste 2 vuxna och 2 flickor (12 & 14år) med Nazar till Turkiet och bodde då på "systerhotellet" Grand Aqua, även då hade man tillgång till de båda hotellens områden. Kvällsmåltiderna intogs på det egna hotellet med all annan a.i ingick på båda anläggningarna. Jättefina poler på båda hotellen och vattenparken på Grand side var givetvis en favorit hos barnenoch lekfulla vuxna. Maten och dryck var bland de bästa vi hittat bland Turkiets A.I. Vi hade bara bokat en vecka så vi tillbringade den mesta tiden
på området men kvällarna nyttjades till shopping. Utanför Grand Aqua fanns en liten shoppinggata med ett 10 tal småbutiker som sålde mest souvenirer men även piratkopior på textil och skor. Några km bort fanns ett fint lokalt centrum med ett bra utbud av varor.
Vi har tidigare pratat om att åter besöka Colakli med då prova Grand Side.
Lämna gärna ett litet omdömme när ni kommer hem.

Luleåfamiljen
Svara med citat

Gammal 2012-02-28, 19:47

Gäst

Standard
Hej Anna!

Vi har också precis bokat en resa till Grand Side vi är 2 vuxna och 2 barn (0 och 3 år) Jag har också funderingar gällande hotellet och omgivningarna. När åker ni? Vi åker 8 sep. Den som åker först får se till att uppdatera detta inlägg)

Tack Luleåfamiljen för beskrivning av Grand Aqua!!!

Bästa hälsningar
Kicki
Svara med citat

Gammal 2012-03-01, 19:08

anna73

Nykomling
anna73 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2012

Rykte: 0

Smile
Tack för info! Låter som om vi gjort ett bra val trots allt. Kul! jag kommer absolut ge en färsk rapport när jag kommer hem . När var ni där? jag har hört att det blivit väldigt "överbefolkat" efter att de renoverade 2011, undrar om det är trångt runt poolen så man får slåss om solsängarna tidigt på morgonen??

mvh anna

Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej!.

!
Vi reste 2 vuxna och 2 flickor (12 & 14år) med Nazar till Turkiet och bodde då på "systerhotellet" Grand Aqua, även då hade man tillgång till de båda hotellens områden. Kvällsmåltiderna intogs på det egna hotellet med all annan a.i ingick på båda anläggningarna. Jättefina poler på båda hotellen och vattenparken på Grand side var givetvis en favorit hos barnenoch lekfulla vuxna. Maten och dryck var bland de bästa vi hittat bland Turkiets A.I. Vi hade bara bokat en vecka så vi tillbringade den mesta tiden
på området men kvällarna nyttjades till shopping. Utanför Grand Aqua fanns en liten shoppinggata med ett 10 tal småbutiker som sålde mest souvenirer men även piratkopior på textil och skor. Några km bort fanns ett fint lokalt centrum med ett bra utbud av varor.
Vi har tidigare pratat om att åter besöka Colakli med då prova Grand Side.
Lämna gärna ett litet omdömme när ni kommer hem.

Luleåfamiljen
Svara med citat

Gammal 2012-03-01, 19:11

anna73

Nykomling
anna73 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2012

Rykte: 0

Standard
Hej Kicki!
vi åker redan i mitten på juni!
Så jag hinner iallafall ge er en uppdaterad info innan ni ska åka iväg!
Hittar du någon mer info om hotellet så dela gärna med dig här.. !

mvh anna
Svara med citat

Gammal 2012-03-06, 11:31

Gäst

Standard
Hej Anna!

Toppen!!! Då kan jag få en rykande färsk rapport sen

Jag har hittat lite recensioner på Tripadvisor och sen såg jag även ett på Vings hemsida. Du hittar det om du bläddrar igenom "berättelse från resenärer" som du finner längre ner på sidan när du söker fram Club Grand Side. Har även hittat hotellets hemsida Sezer Group Hör av dig om du inte hittar.

Hoppas att ni får en underbar semester!!!

///Kicki
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8