ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-01-24, 21:40

Gäst

Standard Park Alanya
Tjaaa alla goooaaa å glaaaada!

Undrar lite snällt om någon kan dela med sig av sina erfarenheter om Alanya och området runt Park Alanya hotellet. Det är första gången jag drar dit och är lite nyfiken på vart man ska dra om kvällarna? vilka krogar lockar mest ungdomar? Finns det några matställen som är mer värda än andra? Är en av 4 grabbar som åker ner i mitten av Augusti. Det kanske finns mer sköna personer som åker ner samtidigt?
Svara med citat

Gammal 2012-01-25, 17:02

Jenna87

Medlem
Jenna87 är inte uppkopplad
Jenna87s avatar

Reg.datum: jan 2010

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till Jenna87
Standard
Tjenaaa!

Park alanya är ett fest hotell men mycket ungdomar och det ligger mitt i centrum typ 2 min från alla party ställen!
Jag rekommendera Murphy's, hollywood typ de är mina favoriter!
När det gäller mat hade jag gått till Gossip de har kanon god mat och är man bakis har de världens bästa pizza!

vill ni ha mer tips är det bara att fråga
Svara med citat

Gammal 2012-01-26, 18:14

Gäst

Standard
Vad finns det mer du kan rekommendera ?
Svara med citat

Gammal 2012-01-30, 12:05

Emmypemmy

Medlem
Emmypemmy är inte uppkopplad
Emmypemmys avatar

Reg.datum: maj 2011

Rykte: 2

Standard
Hallåhallå!

Park Alanya ligger sjukt nära hamnen där det mesta av Alanyas nattliv är. Så läget är ju guld. Mina favoritställen att gå ut på är Latinoclub och Casablanca men det finns många bra ställen, inte några problem att hitta för det kryllar av klubbar och uteställen. angående mat så är ett MÅSTE Meram Cousins restaurant! Älskar stället. Asgod mat, bra priser och underbar personal! Den ligger ganska nära ert hotell, på Damlatasgatan (kan skicka karta om du vill).
Jag kommer att vara i Alanya under hela augusti, så vi ses la säkert haha! Något mer du vill veta så släng iväg ett mail vetja
Mail; emmythornelof@live.se
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8