ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-01-18, 23:38

Kotten

Standard Vilket hotell ska man välja som ungdom i Alanya?
Hej allihopa!

Ungefär hälften av min klass planerar att åka på studieresa, och även om resmålet är lite vagt just nu så har vi pratat mycket om Alanya. Vi kommer antagligen boka en charterresa och jag undrar därför vilket hotell ni rekommenderar? Vi är ute efter ett hotell där det inte är några problem om man kommer hem 6 - 7 på morgonen och är högljudda, så helt enkelt ett festhotell för ungdomar. Tanken är att vi ska dit i Maj månad. Så vi är ute efter ett prisvärt, centralbeläget hotell med mycket fester som inte är alltför skabbigt!

Tack på förhand

/J
Svara med citat

Gammal 2012-01-19, 00:45

BarneyStinson

Globetrotter
BarneyStinson är uppkopplad nu
BarneyStinsons avatar

Reg.datum: apr 2010

Rykte: 3

Standard
Jag tycker det låter mer som en vanlig charter-/festresa för tonåringar än en studieresa.. missade jag något?
Svara med citat

Gammal 2012-01-19, 00:57

Kotten

Standard
URsäkta mig, menade givetvis STUDENTresa för att festa :P Felskrivet av mig
Svara med citat

Gammal 2012-01-19, 21:38

Maria_1979

Globetrotter
Maria_1979 är inte uppkopplad
Maria_1979s avatar

Reg.datum: sep 2008

Rykte: 4

Standard
Nu är jag iofs ingen ungdom längre, men jag har iaf snappat upp att Park Alanya (Ving) är ett populärt ungdomshotell Park Alanya - Boka hotell i Alanya, Turkiet hos Ving - Bo bättre.

Fritidsresor har tex Gallion Hotell Gallion - Boka hotell i Alanya, Turkiet hos Fritidsresor

samt Cleo Tac Lägenheter Cleo Taç - Boka hotell i Alanya, Turkiet hos Fritidsresor

Apollo har tex Perle Hotell Alanya, Turkiet, Perle - apollo.se

Läs på de olika hotellbeskrivningarna så brukar det stå vilka som har en ungdomlig publik.

Gammal 2012-01-19, 23:51

Kotten

Standard
Tack och bock!
Svara med citat

Gammal 2012-01-21, 01:09

merhaba

Medlem
merhaba är inte uppkopplad
merhabas avatar

Reg.datum: dec 2009

Rykte: 0

Standard
Jag skulle också rekommendera Park Alanya (VING), det är ett "känt" ungdoms-hotell så både gäster och personal är van vid detta. Prisvärt och bra läge, speciellt för diskoteken är ju ett annat stort plus.

--------------------------------------------
MVH, Magnus
Turkietforum - Mötesplatsen för oss som älskar Turkiet.
Svara med citat

Gammal 2012-01-25, 09:14

vnyren

Medlem
vnyren är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2011

Rykte: 2

Standard
vi bodde på Gold safran (och ska tillbaka i juni) och vi festade varje kväll med förfest till klockan 6-7 på morgonen, fick aldrig några klagomål. Det är ett All inclusive-hotell= gratis sprit, som vi verkligen utnyttjade kan man säga =D ville man ha nåt som inte ingår i AI-konceptet så kostade exempelvis drinkar (daiquiris, pina colada...) runt 30-40 kr, annars ingick vodka, gin, öl, vin... Hotellet ligger en bit utanför centrum men de ordnar med buss till nattklubbarna klockan 11 varje kväll och sedan hem klockan 3. 40 kr för buss och inträde till klubbarna! Vi hade skitkul på det hotellet och träffade massa roligt folk + anställda, det är därför vi ska tillbaka =D Turkietresor.se åker man med då, ett utav de billigaste AI-hotellen man kan hitta tror jag!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8