ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-01-04, 00:20

kkungjohanna

Nykomling
kkungjohanna är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2012

Rykte: 0

Standard Amberrose Alanya
Hej jag och mina fyra tjejkompisar ska ner till Alanya i mitten av augusti. Vi ska bo på lägenhets hotellet Amberrose. Är det någon som har varit där? Hur är rummen ? platsen? Personalen? m.m
Svara med citat

Gammal 2012-01-29, 16:39

Gäst

Standard
Tjaa, Vi är ett gäng grabbar som kollade in på det hotellet, men det slutade med att vi valde ett annat hotell som nästan ligger i samma område istället

Anledningen till att vi valde ett annat hotell var att ett par kompisar som var där förra sommaren blev illa behandlade av personalen bland annat, slitna rum och hotellet i allmänhet höll dålig standard om dem fick bestämma!
Svara med citat

Gammal 2012-01-30, 20:49

Gäst

Ursprungligen postat av kkungjohanna Visa inlägg

Hej jag och mina fyra tjejkompisar ska ner till Alanya i mitten av augusti. Vi ska bo på lägenhets hotellet Amberrose. Är det någon som har varit där? Hur är rummen ? platsen? Personalen? m.m
Jag har varit på Amberrose & det är inget vidare hotell. Ligger ganska nära centrum men är inget hotell jag skulle rekommendera för en sola/festa/bada semester!
Svara med citat

Gammal 2012-02-06, 20:52

Gäst

Standard
Vi är ett gäng killar som också ska ner dit i sommar och bo på Amberosse. Någon som vet hur lång tid det tar att gå mellan Amberosse och hamnen, där klubbarna robin hood och the doors ligger? Är det gångavstånd?

tacksam för svar
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8