ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-12-16, 18:32

rekop

Nykomling
rekop är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2011

Rykte: 0

Standard Familjer i Turkiet
Vi är två familjer som ska åka till Turkiet. Var vet vi inte.
Det är här NI kommer in i bilden.

Vi har två absoluta krav.

1: Vattenland, med det menar jag inte en rutschkana bakom en kiosk. Jag menar ett VATTENLAND. Det behöver nödvändigtvis inte vara inom hotelområdet men helst och om inte i alla fall runt "hörnet".

2: Mat, Restauranger. Med familj och barn har man ingen lust att åka från Kumköy-Side för att leta upp ngt hak som har kasst käk. Här vill vi kunna äta inom hotellområdet och kunna välja bland flera restauranger och olika slags käk.

Så Nu är det fritt, upp till er att komma med era erfarenheter.
Så klart bör hotellet/området har antal stjärnor som lever upp till den standard man ändå kräver. helt och rent och fräscht.
Svara med citat

Gammal 2011-12-16, 21:18

Oneway

Världsvan
Oneway är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Rykte: 5

Standard
Då föreslår jag Kusadasi

Pine Bay Holiday Resort
Fritidsresor
Ett paradis för den vattenälskande familjen!
I vattenlandet alldeles intill hotellet kan ni kasta er utför de många fantasifulla vattenrutschkanorna dagarna i ända. Pine Bay Holiday Resort är ett stort hotell med internationell känsla.

Aqua Fantasy
Nazar
30 vattenrutschbanor och 22 pooler i gigantiskt vattenland. Captain Nemos piratklubb och simskola utan kostnad. All Inclusive. Familjesviter för 5.

Eller vilket hotell som helst i Kusadasi, flyg till Izmir, ca 1 timme med transfer till Kusadasi och besök sen Adaland, en upplevelse.
ADALAND
Svara med citat

Gammal 2011-12-19, 11:31

Maria_1979

Globetrotter
Maria_1979 är inte uppkopplad
Maria_1979s avatar

Reg.datum: sep 2008

Rykte: 4

Standard
Eftersom stora All Inclusive-komplex inte riktigt är min grej så kan jag tyvärr inte tipsa om något enskilt hotell, men dock kan jag tipsa om Marmaris som ort, där det finns minst tre stycken vattenland, varav jag själv o min familj har besökt två utav dem senast 2010.

Marmaris är dessutom lagom stort, o var du än bor inom orten så har ni nära till shopping o restauranger!
Kan vara värt att kasta ett öga eller två på! :-)

Gammal 2011-12-19, 12:11

black_betty

Globetrotter
black_betty är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2006

Rykte: 0

Standard
Jag skulle också föreslå Kusadasi som Oneway redan gjort! Riiiiktigt stora vattenland!
Och hemskt trevlig och barnvänlig stad i allmänhet.

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8