ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-09-13, 16:22

Zaaaar

Nykomling
Zaaaar är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2011

Rykte: 0

Standard Jobba i Alanya 2012!!
Tjenaaa! Jag är riktigt sugen på att dra till alanya nästa sommar och jobba där nere hela säsongen. Grejen är ju den att jag inte känner någon som hade samma planer som mig och undrar nu om det finns några som vill åka till alanya runt april/maj och stanna tills oktober ungefär? Blir ju sjukt mkt billigare att dela lägenhet med någon, så skulle vara super ifall det finns flera personer i min sits :P
Skulle även vara kul ifall någon som har jobbat där nere tidigare säsonger skulle kunna ge mig råd om hur man går till väga med boende och jobb sökandet!

mejla mig gärna: glamooor__@hotmail.com
Eller svara här går också¨bra!!
Ha det bra! adioooos
Svara med citat

Gammal 2011-09-24, 17:32

alanyapartyteam

Medlem
alanyapartyteam är inte uppkopplad
alanyapartyteams avatar

Reg.datum: jan 2009

Skicka ett meddelande via MSN till alanyapartyteam Skicka ett meddelande via Yahoo till alanyapartyteam Skicka ett meddelande via Skype™ till alanyapartyteam
Standard
det e många som e sugen att jobba i alanya men inte alla lyckas få ett riktigt bra jobb ..det måste ni veta att nästan de flesta kan inte få arbetstillstånd men många jobbar utan det..

vill ni jobba i alanya då kan ni kontakta mig angående jobb i alanya alanyapartyteam@hotmail.c eller kolla på partyteam.info... vi arrengerar beachparty disco och båtparty och olika evenemanger hör av er ...
Svara med citat

Gammal 2011-10-11, 11:23

Emmypemmy

Medlem
Emmypemmy är inte uppkopplad
Emmypemmys avatar

Reg.datum: maj 2011

Rykte: 2

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Zaaaar Visa inlägg

Tjenaaa! Jag är riktigt sugen på att dra till alanya nästa sommar och jobba där nere hela säsongen. Grejen är ju den att jag inte känner någon som hade samma planer som mig och undrar nu om det finns några som vill åka till alanya runt april/maj och stanna tills oktober ungefär? Blir ju sjukt mkt billigare att dela lägenhet med någon, så skulle vara super ifall det finns flera personer i min sits :P
Skulle även vara kul ifall någon som har jobbat där nere tidigare säsonger skulle kunna ge mig råd om hur man går till väga med boende och jobb sökandet!

mejla mig gärna: glamooor__@hotmail.com
Eller svara här går också¨bra!!
Ha det bra! adioooos
Hej! Jag och två tjejer till har hyrt en lägenhet i Alanya under juni, juli, augusti och september 2012. Vi har dock inte hittat jobb än men vi är på jakt! Hur går det för dig angående jobb och lägenhet?
Svara med citat

Gammal 2011-11-06, 21:55

Gäst

Standard
https://www.facebook.com/groups/268432783191975/

Skapade en grupp på Facebook "Vi som ska bo i Alanya sommaren 2012".

Svara med citat

Gammal 2011-11-14, 10:16

Jenna87

Medlem
Jenna87 är inte uppkopplad
Jenna87s avatar

Reg.datum: jan 2010

Skicka ett meddelande via MSN till Jenna87
Standard Ett bra tips
Tjena!

Jag har jobbat 2 säsonger i alanya och nästa sommar blir min tredje, jag kan hjälpa er med jobb om ni är intresserade. Skicka bara ett mail till mig så kan jag informera mer

ha det bäst!
Jennika
Svara med citat

Gammal 2012-02-08, 13:33

Gäst/dee

Smile http://dajanaa.blogg.se
Hur skulle man kunna nå diiig för jag är väldigt intresserad att jobba utomlands nu i sommar och varför inte i alanya liksom?
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8