ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-08-28, 13:21

Madde L

Medlem
Madde L är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2008

Rykte: 0

Standard Kemer mot Alanya
Ni som varit på båda ställen, hur är Kemer om man jämför med Alanya?
Är det lugnare, dyrare,finare, fulare,tråkigare?
Sämre/ bättre strand?
Stora vågor eller lugnare vatten?
Vi ska bo på Vouge Avantgarde, jag har tidigare ställt frågan om ngn bott där men inte fått svar

Är det ngn som vet om vårt hotel ligger vid samma strand som explosionen som ägde rum idag söndag?
Svara med citat

Gammal 2011-09-13, 23:26

Babar

Globetrotter
Babar är inte uppkopplad
Babars avatar

Reg.datum: nov 2009

Rykte: 3

Skicka ett meddelande via MSN till Babar
Standard
Som jag har uppfattat det så blir det ganska djupt direkt från stranden, inte som Side där du kan gå kanske 50-100 meter rakt ut och du har fortfarande vatten till knäna om du är som jag (175cm)

Aldrig varit i Kemer men de flesta hotell ser ut att ha badbryggor och varför vet jag inte.

Gammal 2011-09-14, 09:51

stinis

Nykomling
stinis är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2011

Standard Kemer
jag har varit i Kemer 4 ggr och tycker att det är otroligt vacker. Har även varit i Alanya 6ggr, men är hjärtligt trött på Alanya nu. Kemer har lite mera klass och är mysigare. Finns 2 av turkiets största dicon där om man vill ut och festa loss, annars finns det många mysigare barare man kan sitta på och bara njuta. Har ej varit på hotellt du nämner, men tror att det ligger en bit utanför kemer centrum.
Svara med citat

Gammal 2011-09-14, 10:04

stinis

Nykomling
stinis är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2011

Standard
Kemer är lugnar,finare, ungefär samma priser. Det finns en sandstrand i Monlight park, annars är det stenstrand, vilket gör att vattnet är klart och fint. När jag var där i augusti så var det mycket havsköldpaddor som gick längs botten och åt alger, dom kommer upp imellanåt för att ta luft, väldigt roligt att spana på dom från luftmadrassen.
Svara med citat

Gammal 2011-10-14, 12:49

Millan77

Nykomling
Millan77 är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2011

Standard
Hej!!! jag har varit nu i Kemer 2ggr..Och jag tycker det är underbart.lagom stort och jättemysigt..Har du nå frågor är det bara att höra av dig..
Camilla
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8