ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-08-11, 23:50

Emmypemmy

Medlem
Emmypemmy är inte uppkopplad
Emmypemmys avatar

Reg.datum: maj 2011

Rykte: 2

Standard Kleopatra Saray Hotel i Alanya.
Hej, jag och en tjejkompis ska till Alanya den 7 september och vi ska bo på Kleopatra Saray Hotel. Är det någon som har bott där elelr vet något om hotellet? Vill veta precis allt ni vet, tack!
Svara med citat

Gammal 2011-08-12, 08:28

Thess

Nykomling
Thess är inte uppkopplad

Rykte: 0

Standard
Hej!

Vi har oxå bokat Saray, åker 21 sept. Om vi inte får något svar här nu kan inte du skriva ditt omdöme när du kommer hem vad ni tyckte.

Ha en underbar resa!!
Svara med citat

Gammal 2011-08-23, 20:03

Gäst

Standard
Jag ska också bo på saray hotell och vi åker dit den 31 augusti
Skriver om de är bra!
Svara med citat

Gammal 2011-08-24, 12:14

Thess

Nykomling
Thess är inte uppkopplad

Rykte: 0

Smile
Tack på förhand!

Man är ju inte jätte mycket på hotellet, men jag undrar lite om frukosten och även poolen som man kan nyttja vid grannhotellet. (Det blir 6:e gången jag och min man åker så vi kan Alanya ganska bra för övrigt).

Ha såå underbart!
Svara med citat

Gammal 2011-09-15, 14:27

Emmypemmy

Medlem
Emmypemmy är inte uppkopplad
Emmypemmys avatar

Rykte: 2

Standard Svart till er alla om hotellet!
Jag kom hem inatt efter en helt underbar vecka i Alanya. Jag måste tyvärr meddela att hotellet va förjävligt. Ruttet, ofräscht, dålig städning varannan dag, personalen kunde typ ingen engelska och frukosten var bara löjlig. Det enda bra med hotellet var läget, läget är verkligen guld. Man brukar ju inte spendera sin semester på hotellet som tur är och jag hoppas att ni får det lika underbart som jag hade det!
Svara med citat

Gammal 2011-09-15, 19:07

Gäst

Standard
Emmypemmy, tack för att du kom ihåg att svara, det var ju tråkigt att höra att det inte var bra. Meeen som sagt man är ju inte så mycket på hotellet. Jag skriver här oxå igen och säger vad vi tyckte när vi kommer hem. Vi betalade iallafall inte så mycket för denna resan så samtidigt känns det som man inte kan begära allt för mycket. Läget är ju fantastiskt eftersom det ligger så nära kleopatrastranden och "våra" restauranger som vi tycker om att vara vid.

Thess
Svara med citat

Gammal 2011-10-05, 18:44

Gäst

Standard
Kom hem för en vecka sen nu och det var ett sunkigt hotell, frukosten var inget att ha men vi tyckte personalen var trevlig iallafall. Nu har jag även kollat på Ving efter detta hotell men kan inte hitta det så med all rätt kanske dom tagit bort det. Hoppas iallafall att det kan komma tillbaka efter en renovering för läget är kanon. Förutom hotellet så var semestern i Alanya helt underbar som vanligt.

Thess
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8