ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-08-05, 13:14

Niklas O

Nykomling
Niklas O är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2010

Rykte: 0

Standard Sunwing resort side beach
Hej någon som vill skriva lite om detta hotell.
Hittar mycket om det men inget är nytt.Måste ju finnas någon här som har varit där i år.
Sen lite info om bra restauranger skulle inte vara fel.
Svara med citat

Gammal 2011-08-06, 16:33

Eva76

Medlem
Eva76 är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2009

Standard Vill också veta!
Jag vill gärna också veta lite mer. Vi åker dit den 20 augusti och blir borta 2 veckor. 2 vuxna och 3 barn.
Svara med citat

Gammal 2011-08-12, 14:56

Marrebarre

Nykomling
Marrebarre är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2010

Exclamation
Jag vill också veta, åker den 16 augusti. Har bara hört positiva saker om Sunwing i Side, har bekanta som varit där. Men efter att ha läst de senaste omdömena på tripadvisor, blev jag lite orolig. Kan det verkligen stämma att det är gamla möbler, dåligt städat och poolen så smutsig att man inte vill bada i den. Det är nämligen vad som står att läsa om hotellet på tripadvisor. Dessutom verkar många ha blivit dåliga av buffén.

Vad tror ni? Känns inte som Sunwingklass i varje fall...
Svara med citat

Gammal 2011-08-12, 16:11

Eva76

Medlem
Eva76 är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2009

Standard Undrar också om det stämmer
Jag undrar också lite om det verkligen kan stämma. Som du skriver, Sunwing håller ju / måste ju hålla en rätt bra klass ändå. Våra vänner var där i maj för andra gången och kände inte alls igen sig i dessa recensioner på tripadvisor. Dock kunde de inte uttala sig om buffematen då de inte hade den, utan åt mest på La Tasca, vilket de var jättenöjda med!!!
Svara med citat

Gammal 2011-08-12, 19:00

Oneway

Världsvan
Oneway är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Rykte: 5

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Marrebarre Visa inlägg

Kan det verkligen stämma att det är gamla möbler, dåligt städat och poolen så smutsig att man inte vill bada i den. Det är nämligen vad som står att läsa om hotellet på tripadvisor. Dessutom verkar många ha blivit dåliga av buffén.

Vad tror ni? Känns inte som Sunwingklass i varje fall...
Skriv ner detta till Ving och fråga hur deras bedömning är, alltid kul att höra med arrangören hur dom svarar på såna negativa omdömen.
Svara med citat

Gammal 2011-08-12, 20:13

Gäst

Standard
Vår familj var på Sunwing förra året och det var helt fantastiskt, jättefina rum och det var då inga gamla möbler, rent och fräscht runt poolen och på restaurangerna. Städningen var inget att klaga på. Smutsig pool?? Nä, det har jag svårt att tro, varje kväll satt vi på balkongen med poolutsikt och där nere gick poolmannen och städade den som om den vore hans baby. Sjuka av maten? Det drabbade inte oss och vi hörde inte talas om nån som hade varit magsjuk heller. Jag skulle ta de få klagomål på Tripadvisor med en nypa salt....De två veckorna vi var där i Augusti var de bästa två veckorna vi har haft på någon semester, nästa år åker vi tillbaka
Svara med citat

Gammal 2011-08-13, 13:14

Marrebarre

Nykomling
Marrebarre är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2010

Standard
Jag tror nog också man ska ta det med en nypa salt. Men vi åker ner på tisdag så då får vi se med egna ögon
Svara med citat

Gammal 2011-08-20, 16:23

Gäst

Thumbs down missnöjd till 1000
om man vill ha en svenne semester med 1000andra barnfamiljer med löjligt dålig standard på hotellet så välj detta , värsta vi har varit på och då har vi varit på måååååånga ställen, vi begick ett stort misstag som tog detta, men har man inte varit runt i världen så tycker man säkert att detta ställe är hur bra som helst.... med trängsel, skrikiga ungar, shower med "dagis nivå" dålig mat i restauranger, så passa på att åk, svennebananer ni blir inte besvikna.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8