ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-07-27, 10:12

wictor88

Nykomling
wictor88 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2011

Rykte: 0

Standard Side Narcia resort hotel
Hej, jag och min flickvän har nu köpt 2 biljetter till narcia hotel, fick dom väldigt biligt 10 000 för två personer + all inclusive. Men min fråga är om det är någon som har vart på hotellet tidigare? Någon som vet om självaste all inclusive är bra??
Svara med citat

Gammal 2011-07-28, 14:22

wictor88

Nykomling

Standard Mer frågor :)
Hade vart kul om någon kunde svara. Iaf vad ni tycker att man ska göra i side, och då menar jag inte själva utflykterna. Mera om ni kan ge mig förslag på tex. Restauranger som är fina och lite exculusiva.
Bästa stranden?
Vad man bör absolut göra i side stad?

Sen har jag också en annan fråga. När jag var i Sousse i Tunisien så när man åkte från soouse till el kantouni så på vägen fanns det en glass bar, verklige modernt och bra och där kunde man hänga på kvällarna och tare lunch. Så frågan är om det finns någon liknande o side, det bör inte vara glass men något modernt och skönt som man kan. Vara under vissa kvällar.
Svara med citat

Gammal 2011-08-29, 11:00

wictor88

Nykomling

Standard Svar på allt!
Eftersom ingen har svarat mig på mina tidigare inlägg så tänkte jag skriva nu om Narcia Resort Side, till alla dom som också söker efter information.

Jag var i Narcia i 1 vecka, det var helt underbart. Jag är ingen person som brukar sitta mest vid hotellet men vid denna resan så var hotellet något man ville stanna kvar i.
Personalen vid hotellet var jätte bra! 90 % av hotellets personal kunde bra Engelska, men alla kunnde Tyska då detta hotell är anpassad för Tyskar.

Hotell rummen var väldigt finna och RENA!
Varje dag får man ny handduckar till stranden och till Duschen, hotellet fungerade väldigt bra.

Stranden var väldigt nära hotellet men det fans även en buss som du åker grattis om du är för lat :P

All inclusive var bra! det var bra med mat. Fans alltid kött rätter varje dag som dom grillade, fans mycket bakelser !
Även nere vid stranden hade dom all inclusive med mat och dryck så hotellet hade hella tiden mat. Man var aldrig hungrig.

Hotellets hammam var en klass för sig själv, väldigt mordernt och riktigt utbildade massörer.

Vid poolen så var det sport attraktioner varje dag, mest vatten polo som jag alltid var med i, var jätte roligt.

Narcia Resort Side ligger lite utanför side, ligger i staden Kumköy. Men man tar en buss som ligger precis utanför hotellet, där kan du ta bussen ner till side för 2 lira per person ( 2 lira = 6-7kr )

Det jag inte tyckte om med hotellet är att det fans en livs affär nere vid -1 i hotellet där sålde mannen som ägde livs affären allt så himla DYRT så ja varnar er KÖP INTE HOS HONOM!
Det finns ett livs affär precis brevid hotellet som är mycket billigare.

Ett LM cigg paket kostar 4.5 lira som motsvarar ungefär 16-18kr
ÖL inne på hotellet efter kl 00.00 kostar 3 Euro.

Om ni undrar något så kan ni skriva här, men ja kollar inte reseforum varje dag. Så fråga i god tid !
Svara med citat

Gammal 2011-12-30, 01:24

Gäst

Standard Död konversation blir levande
HAHA! TACK iaf, jag och min pojkvän ska kanske ner dit och uppskattar all info
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8