ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-07-19, 14:21

susmag

Nykomling
susmag är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2011

Rykte: 0

Standard SunFamily Prime Family Club
Hej,

Jag undrar om någon av er varit på detta hotell som ligger i Side. Har bokat en vecka med ving & hittar inga omdömen eller information om hotellet från tidigare gäster.
Svara med citat

Gammal 2011-07-23, 20:48

Gäst

Standard
Hej,

Vi kom precis hem och hotellet är nytt och fräscht och om man gillar buffekonceptet så är det jättebra!

Stranden är jättefin med fin sand och härliga vågor.

Om du undrar något så svarar vi gärna.

Gillar man inte hög musik så kan det vara störande men jag tycker det är mysigt att ligga i sängen och känna att jag gått och lagt mig för att jag vill och inte för att det var slut på alternativ.

Vi åkte med tre barn (5,2,2).

Vings bilder ger ett intryck av att det är större än det är men å andra sidan har det saker som inte syns på bilderna t.ex. solskydd över lekpark och barnpool.
Svara med citat

Gammal 2011-07-24, 22:33

Gäst

Smile Funderingar?
Hej! Jag undrar detsamma varför man inte hittar några kommentarer om hotellet ser att det bara har fått 3,5 upp till 3,8 verkar ju tipp topp. Har bokat nu i aug till nämt hotell all inclused framgår inte om hamam ingår el kostar extra.// Undrande Glad resenär
Svara med citat

Gammal 2011-07-31, 22:47

Gäst

Standard
Hej,

Kom hem idag och tyckte att det var super bra även jag som kock uppskattade maten.
Alla behandlingar med mera ingår inte i priset.

Henrik
Svara med citat

Gammal 2011-08-01, 06:53

Gäst

Smile
roligt att höra att det var bra där.vi åker ner om två veckor så det är roligt att få höra lite mer om hotellet.
Vet du hur mycket haman kostade på ett ungefär?
Hur ofta går bad bussen till stranden?

Mvh cajsa
Svara med citat

Gammal 2011-08-02, 22:31

Gäst

Standard
Hej,

Bussen ner till stranden går i gång per timme men man kan lika väl gå då det tar max tio min det är enklare att gå ner än upp då det är backe hem. Gjorde ingen behandling när jag var där men det hade olika packet och det kostade från ca 300 kr och uppåt. Det var ganska så mycket folk när vi var där så vill man ha plats vid poolen så gäller det att vara där senast runt 9 på morgonen och lägga handdukar för att vara garanterad en plats vilket jag tycker är värt att tänka på.

Hoppas ni får en trevlig resa och lika varmt och skönt som vi hade. Personalen är väldigt trevliga och håller hög service nivå.

Henrik
Svara med citat

Gammal 2011-08-06, 08:56

susmag

Nykomling
susmag är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2011

Rykte: 0

Standard Shopping
Hej, jag undrar om det är nära till shopping från hotellet. Vi åker mmed ett gäng tonårstjejer som säkert ska ut o shoppa loss. Jag undrar även om det går bra bussförbindelser till sid? Hälsningar Susanne
Svara med citat

Gammal 2011-08-06, 20:46

Gäst

Standard
Hej,

De som var på behandlingar på hotellet var mycket nöjda men för den som vill betala ca halva priset så finns det ett ganska nytt Hamam 2 minuters promenad från hotellet (som du inte kan missa om du går mot stranden).
Tyvärr hann jag inte prova så jag vet inte om det är bra.
Det finns shopping ca 50 m från hotellet där jag köpte väska,träningskläder etc. ofta till bättre pris än inne i Side men i stan finns givetvis mer och dit tar du dig enkelt med bussen som går ofta och en kort bit från hotellet.
Efter som vi var där högsäsong och skulle ha med en tvillingvagn så tog vi alltid taxi för 20 TRL vilket är ett bra extra alternativ.
Svara med citat

Gammal 2011-08-11, 22:43

Gäst

Standard Augusti-semester
Hej!

Så kul att läsa att ni haft det bra på Prime Family Club, min familj åker dit på lördag, det blir en bra avslutning på sommaren. Hoppas det finns något roligt att göra för en 8-åring och en 17-åring, själv är jag nöjd om solen skiner och havet är varmt och så vill jag ha en bra bok och god mat förstås!
MVH Mia
Svara med citat

Gammal 2011-08-18, 23:20

Gäst

Standard Hemkommen
Hej,
Jag kom hem från en 1 v semester på detta hotell för en vecka sedan. Åkte med min lilla 2.5-åring och min mamma. Jag tycker hotellet är bra och väl förkänt av sina 3+ det har i Vingkatalogen. Buffen är relativt stor och varierad. Det finns ganska mycket onyttig mat med friterad potatis etc men också en väldigt fin salladsbuffe. Rummen är jätte fina och nyrenoverade. Hela området hålls väl efter och det är rent och snyggt. Personalen är jätte bra, professionella, duktiga och hjälpsamma. De är också oerhört gulliga mot barnen. Det enda som jag inte riktigt gillade var att det var väldigt mycket folk. Man fick vara på plats allra senast kl 9 vid poolen och lägga handdukar för att få plats och på em blev det nästan trångt i poolen. När vi var där så var det runt 45 grader vissa dagar och jag kan tänka mig att fler folk då stannar vid poolen istället för att gå till stranden eller åka på utflykter.
Hoppas ni som har er resa framför er får det bra. Förresten en kommentar kring varför det finns så lite omdömmen - hotellet öppnade efter renoveringen i juni så det är inte alltför många som har hunnit vara där än.
Svara med citat

Gammal 2011-08-29, 00:07

Gäst :)

Standard Prime family Club
Jag var i Turkiet i 2 veckor 26/7-10/8 2011. Jag rekommenderar hotellet!!
Jättefina hotellrum, bra pooler, roliga shower på kvällarna, underhållning för barnen, Rent,
fin strand & bra solstolar, och buffén var fantastiskt! Vi åker självklart dit igen!
ALLT,ALLT VAR BRA! Ni kommer inte att ångra er
Svara med citat

Gammal 2011-09-11, 13:19

Gäst

Standard
Hej hej.
Undrar vad dom serverar i baren på stranden?
Mat, dryck, öl och drinkar???
Tack på förhand
Svara med citat

Gammal 2011-09-11, 20:04

Babar

Globetrotter
Babar är inte uppkopplad
Babars avatar

Reg.datum: nov 2009

Rykte: 3

Skicka ett meddelande via MSN till Babar
Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej hej.
Undrar vad dom serverar i baren på stranden?
Mat, dryck, öl och drinkar???
Tack på förhand
Nu tog du orden ur munnen på mig

Bokade resa igår kväll till Prime Family Club 22/8-5/9 (två veckor) tillsammans med min flickvän, Mamma, styvpappa och lillebror.

Undrar samma sak som gäst, serverar dom öl och drinkar vid stranden eller är det bara läsk & vatten?

Gammal 2011-09-18, 20:49

Babar

Globetrotter
Babar är inte uppkopplad
Babars avatar

Standard
Många skriver "man får lägga handdukar tidigt på morgonen" & detta tar jag för givet när jag reser utomlands och under högsäsong

Min flickvän och jag har bokat två veckor till detta hotell 22/8-6/9-2011 och precis som min Mamma så är vi ute redan runt 06.00-07.00 för att lägga handdukar på stolen. Vi brukar ta stolar där solen lyser som mest mellan 11.00-15.00 ungefär

Det som jag räds av mest är att man inte kan bada i poolen för det överallt. Man får helt enkelt vänta på sin tur innan man får bada i poolen för det är så trångt. Som tur är finns havet och där finns det gott om plats. Jag undrar bara om hotellet serverar öl vid beachbaren eller om det bara är läsk där nere?

Gammal 2011-09-19, 22:25

Gäst

Standard Hamam och glass
Är det någon som har testat och vet vad Hamam kostar på hotellet?
Är det någon som vet om glass ingår i All inclusive?

/Inger
Svara med citat

Gammal 2011-09-22, 13:22

Gäst

Wink Handdukar
Ingår poolhanddukar i all inclusive eller ska man ha med egna? Åker den 26:e till detta hotell och är spänd av förväntan
Svara med citat

Gammal 2011-09-22, 22:14

Gäst

Standard Svar på handduk
Jag läste detta på Vings sida

Övrig information

Byggt 2000. Totalrenoverat 2011. 3 våningar. 212 rum. Reception. Pool- och strandhanddukar finns att låna.

Det står låna så jag antar att det inte kostar något extra.
Svara med citat

Gammal 2011-10-15, 19:03

Gäst

Standard
Hej hej igen...

Undrar fortfarande om någon vet om det serveras öl drinkar och mat på stranden? Tacksam för svar.
Svara med citat

Gammal 2011-10-16, 10:53

Babar

Globetrotter
Babar är inte uppkopplad
Babars avatar

Standard
Som jag förstår det & vad som står på deras hemsida så serveras bara "softdrinks" vid stranden.

Personalen vill ju inte att turisterna ska drunkna p.g.a av för mycket alkohol i blodet

Gammal 2011-12-22, 14:45

Gäst

Standard Stranden
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej,

Vi kom precis hem och hotellet är nytt och fräscht och om man gillar buffekonceptet så är det jättebra!

Stranden är jättefin med fin sand och härliga vågor.

Om du undrar något så svarar vi gärna.

Gillar man inte hög musik så kan det vara störande men jag tycker det är mysigt att ligga i sängen och känna att jag gått och lagt mig för att jag vill och inte för att det var slut på alternativ.

Vi åkte med tre barn (5,2,2).

Vings bilder ger ett intryck av att det är större än det är men å andra sidan har det saker som inte syns på bilderna t.ex. solskydd över lekpark och barnpool.
Hej! Vi undrar hur det ser ut på stranden. Finns det parasoller, eller är det bara ett stort soltak som man ser på vissa bilder som folk lagt ut?
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8