ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-12-22, 16:33

merhaba

Medlem
merhaba är inte uppkopplad
merhabas avatar

Reg.datum: dec 2009

Rykte: 0

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej! Vi undrar hur det ser ut på stranden. Finns det parasoller, eller är det bara ett stort soltak som man ser på vissa bilder som folk lagt ut?
Vilka bilder syftar du på?

--------------------------------------------
MVH, Magnus
Turkietforum - Mötesplatsen för oss som gillar Turkiet.
Svara med citat

Gammal 2011-12-22, 20:44

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av merhaba Visa inlägg

Vilka bilder syftar du på?

--------------------------------------------
MVH, Magnus
Turkietforum - Mötesplatsen för oss som gillar Turkiet.
Det finns bilder på någon sida jag hittat när jag googlat. Och det är ganska vanligt på stranden i Side att man har något typ av soltak i stället för parasoller. Det tycker vi är sådär. Vi undrar bara om någon vet hur det ser ut på stranden om det finns solsängar och vanliga parasoller. Gärna om någon vet om det serveras mat på stranden också. Tack!
Svara med citat

Gammal 2012-01-16, 15:01

Gäst

Standard All inclusive
Hej!

Vi sitter o funderar på att boka detta hotell i maj men såg nu att All inclusive ingår mellan 10-23, betyder det att man inte får äta frukost innan kl 10? Känns lite sent m tanke på att vi reser m 2 små barn. Hur har ni andra som rest med barn upplevt hotellet o stranden?
Svara med citat

Gammal 2012-01-25, 13:40

Gäst

Standard Om hotellet
Vi var där tidigt i juli 2011. Då var det helt nyöppnat och det kändes i bland som att bo på en hotell & restaurantskola men ändå trevligt.
Den del av stranden som tillhör hotellet har fasta soltak och lösa solstolar. Snackbaren serverar enklare (trevligt) lunch i form av pasta, så, hamburgare. Dryck är öl, vin, läsk.
Stranden är kanon!
Buffedelen i hotellet blir lätt rörig vid middagstid men maten ok.
Svara med citat

Gammal 2012-03-08, 14:15

Gäst

Standard
Hej! Jag tycker inte alls att ni ska tveka på att boka detta hotell, bra på alla sätt och vis - maten är varierad varje dag, servicen är på topp och personalen är väldigt trevliga och hjälpsamma. Rummen är jättefina och fräscha. Det enda dåliga jag kan hitta med hotellet är att för oss som åkte i augusti när det var uppemot 45 grader varmt, var den 600 meters långa biten till stranden lite väl lång. Vi gick endast ner dit en gång vilket är lite med tanke på att jag föredrar stranden framför poolen. Det var också lite väl rörigt där nere vid stranden med försäljare och massvis med turister, men det är något man får räkna med. Dock fanns det läsk att hämta gratis nere vid stranden ifall man har all inclusive vilket var guldvärt!

Det är väldigt barnvänligt med barnpooler och parasoller vid både pool och strand. Jag kan svara på några av era frågor om hotellet. All inclusiven höll på från 8-22 där man fick gratis frukost, lunch, snacks, middag och dryck serverat under dessa timmar. Maten var väldigt god, under middagen serverades hur mycket som helst så det blev riktigt svårt att välja vad man ville ha för att orka äta upp allt. Rena handdukar får man varje dag.

Världens bästa och mest prisvärda hotell, ni kommer inte att ångra er!
Svara med citat

Gammal 2012-03-15, 23:34

Gäst

Standard
Hur e det med glass o saft? Ingår sånt i all inc. Våra barn e små så läsk går inte ner
Svara med citat

Gammal 2012-05-13, 22:07

Gäst

Talking Längtar till den 13/6
Vi var där i början av Okt. Och ska nu tillbaka. Vi älskade allt, förutom vinet smaka piss Öl dricker jag inte men alla som gjorde det sa att ölen var av den bättre sorten, inte alls blaskig. Glass fanns inte, däremot duka dom fram en kakbuffe mitt på dagen, sen satt det även en kvinna som gjorde turkiska pannkakor, som var supergoda. Glass är ju sjukt billigt annars. All inclusive höll på iaf tills vi gick o la oss vid typ 00-01. Rolig underhållning varje kväll. Bussen till stranden går nästan hela tiden, fram o tillbaka. Om man vill ha hamam, rekommenderar jag den som låg på vägen till stranden. Ca 200 svenska:-, och då ingick sauna, skumbad och skrub, 30min oljemassage, och ansiktsmassage. Förutom, läsk, öl, vin, inhemsk sprit, vattenflaskor så hade dom juicebar. Världens största dessertbord, fast det smaka bara konstigt! Åhh jag längtar, vi åker om 30dagar!
Svara med citat

Gammal 2012-05-14, 19:55

susmag

Nykomling
susmag är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2011

Rykte: 0

Standard Sunfamily prime club
Tack alla för bra svar.
Svara med citat

Gammal 2012-05-16, 13:13

Gäst

Standard Läsk?
Du skriver att det finns läsk, får man fråga vad? Pepsi?coca cola?
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8