Fråga till er som varit i Bodrum eller städerna runt om!
Vad kostar eventuellt vatten på flaska och solstolar på stranden? Är det dyrare än t.ex Alanya/Marmaris eller ligger det på samma prisnivå?
Jag och min pojkvän åker ner till Bitez i två veckor med AI i juni, för ett riktigt bra pris faktiskt. Hur mycket fickpengar behövs för två veckor när man bor med AI?
Vi har inga större planer på utflykter, mer än att kanske ta sig till Bodrum någon dag, eventuellt Gümbet någon kväll eller båttrip (möjligtvis inte alla tre, vi får se hur långt vår budget räcker..). Inget dock vi har bestämt oss för, men klart man är nyfiken när det gäller priserna!
Hur är shopping i Bitez? Dyrt? Hur mycket skall man pruta?
Jag tycker om att köpa hem någon souvenir eller möjligtvis något klädesplagg från Turkiet (har alltid gjort det varje resa). Men eftersom det verkar vara dyrare på Bodrum så undrar jag lite hur stor skillnaden är gällande shoppingen i Alanya etc?
Eftersom vi bor med AI (då menar jag riktigt stort AI med käk varannan timme nästan) så tror jag inte att det nödvändigtvis behövs SÅ mycket pengar, men kan man klara sig på ca 4000:- sammanlagt, dvs 2000:-/person? Tänker mest på eventuellt EN utflykt, någon drink, lite shopping och vatten på flaska/efes från supermarket..