ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-11-30, 09:41

Gäst

Standard Presenttips SNÄLLA!!!
Hej,

ska ner och bo hos svärföräldrarna och en syster i Adana över jul och nyår och det är första gången jag träffar föräldrarna, systern träffade jag i somras så nu behöver jag hjälp/tips på vad man kan köpa för presenter med sig ner?

//M
Svara med citat

Gammal 2010-12-27, 23:35

Gäst

Standard Samma problem
Har samma problem! Men något med sverige motiv eller så har jag funderat på. Är ju så svårt när man inte träffats tidigare att veta vad man ska köpa ,annars är ju tex smycken till mamman bra. Till pojkvännens syskon tänkte jag bara köpa massa godis, de finns ju inte så mkt kul godis i turkiet! Tror egentligen inte heller de bryr sig så mkt om vad de får huvudsaken är ju att man har med sig nåt lycka till!
Svara med citat

Gammal 2010-12-30, 21:22

Oneway

Världsvan
Oneway är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Rykte: 5

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Har samma problem! Men något med sverige motiv eller så har jag funderat på. Är ju så svårt när man inte träffats tidigare att veta vad man ska köpa ,annars är ju tex smycken till mamman bra. Till pojkvännens syskon tänkte jag bara köpa massa godis, de finns ju inte så mkt kul godis i turkiet! Tror egentligen inte heller de bryr sig så mkt om vad de får huvudsaken är ju att man har med sig nåt lycka till!
Nu svarar jag alldeles för sent men......

Sill av olika sorter, Kalles Kaviar, knäckebröd, olika ostar, polkagrisar, glögg med tillbehör, Kosta Boda glas, dalahästar, glasunderlägg med nordiska motiv, roliga mufsiga innertofflor, lingonris, granris, tallris (i plast), Ikeas bordstabletter......mm
ALLT har uppskattats :-)
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8