ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-04-19, 20:55

Oneway

Världsvan
Oneway är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Rykte: 5

Standard
Mina bästa vänner i Turkiet är kristna och deras vänner är en mix av kristna och muslimer, själv är jag kristen och vän till dem alla, för jag är den jag är, inte pga religion.
Svara med citat

Gammal 2012-02-04, 16:50

Gäst

Standard IDIOT
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Vi vet ju att ni är fula, feta och inte kan få killar här hemma i Sverige då är ni tvungna att åka till knulldestinationer i Turkiet och Cypern.
vill bara säga att du verkar vara en riktigt STOR IDIOT!!
Svara med citat

Gammal 2012-02-14, 12:12

Gäst

Thumbs down helt enig!!!!!!
helt enig, dom er verdens fineste "menn", så ta gott vare på kurdern din, nei tyrkern din!!, ja samme ulla er dom!!!!!!! bare til upplysning, så har bare VING ca, 5 voldtekts försök varje vecka under seongen, och det er kurdere eller tyrkere, vär obs. unge tjejer!!!!!!!!, men som de fleste seger, det hender inte mig!!!!! lycke til!!!!!!

Citat:

Svenska flicka, vakna! Vet ni hur många mammor i Sverige som har förlorat sina barn till utländska pappor som tagit med dem till sitt hemland o försvunnit?
Det händer inte mig, sa de också.
Lättflirtade blåögda tjejer som totalt tappar allt sunt förnuft och vett.
Börja inte livet med att försätta er i en livslång sorg.
Det finns många mammor i Sverige som har ett helvete nu då de inte får tillbaks sina barn.

Försök att tänka efter före....
Svara med citat

Gammal 2012-02-14, 12:17

Gäst

Standard hi hi
du som skriver idiot!!! kanske du er det!!! han skriver ju bara sanheten om svenske och norske tjejer, damer och kjäringer, jag tror du föler dig truffet etter dine komentarer her!!!
jag bor i alanya, och har sett det meste her och hört från resturant bransjen her vad dom er ute efter, så hold din k... nu!!!!!!!!!

Citat:

vill bara säga att du verkar vara en riktigt STOR IDIOT!!
Svara med citat

Gammal 2012-03-28, 14:35

Gäst

Standard turk skit
Men varför skyller ni allt dåligt på kurder, typisk turkar. Det är egentligen turkar som är djur och behandlar folk som skit. Ni turkar säger att i Turkiet finns det bara turkar och då kan det inte inte vara kurder som gör allt skit. De har alltid gjort skit och fortsätter att göra det livet ut. Ni turkar vill vara som västläningar men är långt ifrån dem. Turkar är ett skit folk som jag verkligen avskyr. Akta er för turkar, de är ingenting att ha.
Svara med citat

Gammal 2012-03-29, 07:16

Gäst

Standard
Turkar är fett jobbiga...
Svara med citat

Gammal 2012-04-15, 19:48

Vinkelslip

Nykomling
Vinkelslip är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2012

Rykte: 0

Standard
Hej alla "glada" eller inte...

Jag har precis kommit hem från "turkland" och jag träffade en söt liten KURD där nere.. Hur märker man på honom om han bara utnyttjat en eller verkligen är intresserad? Tacksam för svar!

Mvh Vinkel
Svara med citat

Gammal 2012-04-15, 20:14

Gäst

Standard
Genom att använda sitt sunda förnuft förstås! Men säkerligen är du väldigt ung och
oerfaren gissningsvis?Logiskt tänkt är ju dessa killar borta och jobbar från i stort sett
april-okt. Det blir ca 24v. och hela tiden kommer nya turister och nya tjejer.Majoriteten
ser det som en slags sport att ha nya "flickvänner" varje vecka.Många hoppas ju också
på att någon tjej ska hjälpa dem med visum för att lämna Turkiet.Om svenska tjejer
förstod turkiska och vad som sägs om dem så skulle ni inte falla så lätt för den väl beprövade
"charmen". Ta det lugnt, det finns många fina pojkar i Sverige!
Svara med citat

Gammal 2012-04-15, 20:39

Vinkelslip

Nykomling
Vinkelslip är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2012

Rykte: 0

Standard
Oerfaren här jag inte direkt då jag både haft långa förhållande 2 år + samt korta oseriösa.. men de va något med honom som gjorde att de pirra till lite extra. Han ville inte till Sverige.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8