ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-03-24, 16:29

Gäst

Standard Enkel flygbiljett.
Jag åker ner 6 april, men har ännu inte hittat en bra returbiljett.
Ska åka tillbaka till sverige nångång efter 20:e april.
Tror att jag gått igenom de flesta flygbolag, men har nån ett/flera tips så vore jag tacksam.
Jag flyger helst från Antalya.

Hanna.
Svara med citat

Gammal 2010-03-24, 16:39

dislike_vanity

Medlem
dislike_vanity är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till dislike_vanity
Standard
Hej Hanna,

Jag skulle inte skynda mig med retur biljett. Oftast köper jag en enkel biljett, när det ä väl dags att åka, kanske en vecka innan sätter jag igång igen. Hittils har jag alltid lyckats hitta billiga flygbiljetter.
NU vet jag inte vart du ska nånstans men kolla även på flyg från istanbul. Om du hittar ett bra pris kan du flyga till istanbul med Turkish airlines, mycket mycket smidigt. De flyger nog ganska ofta.
Svara med citat

Gammal 2010-03-24, 20:27

Edde

Nykomling
Edde är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Standard
Jag vet inte vart du vill flyga riktigt?
Tyrkiet Eksperten - Ferie for alle pengene... brukar ha hyffsat bra priser, flyger då till köpenhamn
Sen har jag nyligen upptäck Billiga flygresor och flygbiljetter - Cimber Sterling dom har skitbra priser, men flyger också till köpenhamn, men därifrån går ju bussar lite överallt
Dock får man ta sig till antalya själv om man åker med cimber för dom har ingen transfer. Den 21/4 och 28/4 hade dom för strax över 1000:- till köpenhamn.

Gammal 2010-03-25, 02:14

Jonna

Medlem
Jonna är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2007

Standard apollo
Nar jag var i alanya for nagra ar sedan kopte jag en enkelbiljett fran antalya till sverige for 300 kr pa apollos hemsida nagra dagar innan jag skulle flyga. Det var manga lediga stolar pa det planet.
Till flygplatsen tar man sig via vanliga bussen som gar till antalya och sa sager man till att man ska hoppa av i hojd med flygplatsen och det ar alltid nagon annan som hoppar av dar ocksa sa man kan dela taxi om man inte orkar ga. Bussen kostade val 7 lira har jag for mig.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8