ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-02-21, 19:18

cina

Medlem
cina är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2007

Rykte: 0

Wink Hjälp önskas NU :-)
snälla ni som varit i Turkiet, jag behöver råd. Är väldigt inne på att åka till Turkiet i början av maj med mina två tonårsdöttrar.
Har kollat på Pascha bay norr om Alanya. Tar det lång tid med bussen in till centrum? Finns det aktiviteter så att vi har något att göra på dagarna förutom att sola? Sist men inte minst hur varmt är det ungefär i poolen i början av maj?

Gärna andra förslag på bra hotell. Vill gärna ha ett fint poolområde och helst nära centrum och bad. Får gärna vara Marmaris, Side m.m..
Alla tips please, måste snart boka :-)
Cina
Svara med citat

Gammal 2010-02-23, 21:52

alanyapartyteam

Medlem
alanyapartyteam är inte uppkopplad
alanyapartyteams avatar

Reg.datum: jan 2009

Skicka ett meddelande via MSN till alanyapartyteam Skicka ett meddelande via Yahoo till alanyapartyteam Skicka ett meddelande via Skype™ till alanyapartyteam
Standard
Citat:
Ursprungligen postat av cina Visa inlägg

snälla ni som varit i Turkiet, jag behöver råd. Är väldigt inne på att åka till Turkiet i början av maj med mina två tonårsdöttrar.
Har kollat på Pascha bay norr om Alanya. Tar det lång tid med bussen in till centrum? Finns det aktiviteter så att vi har något att göra på dagarna förutom att sola? Sist men inte minst hur varmt är det ungefär i poolen i början av maj?

Gärna andra förslag på bra hotell. Vill gärna ha ett fint poolområde och helst nära centrum och bad. Får gärna vara Marmaris, Side m.m..
Alla tips please, måste snart boka :-)
Cina
det e en bra hotell och har flera pool..tar bara tio minuter till stan med buss de brukar ha animation team på hotellet för underhållning och en bra beach med watersport ..i början av maj brukar inte vara så varmt i vattnet men går å bada det e lika varmt som svensk sommar..in i alanya kan ni välja elite orkide hotel in i stan fin området fin pool och fresh oxo jag skall bo där hela sommaren ..apollo har hotellet..
Svara med citat

Gammal 2010-03-04, 04:48

dislike_vanity

Medlem
dislike_vanity är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Skicka ett meddelande via MSN till dislike_vanity
Standard
Om ni hamnar på pascha bay vill man oftast stanna kvar i den trakten. De har ju rätt bra underhållning. Men självklart vill man åka in till stan och se lite mer av Alanya. Ha bara koll på tiden så att ni blir tvunga att ta taxi. 12:30 borde man ta sista dolmus till pascha bay...
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8