erfarenhet av Alanya... Har ni lust att svara på några frågor?
Hotell
Prisvärt hotell nära till både stränder och nattliv.. Har ni något att rekommendera? Gärna ett ungdomshotell med drag! Det gör heller absolut inget om det är välbesökt av skandinavier.
Tja, vi ska bo på tac premiere och vi betalar 6700 och då är allt inkluderat öl, vin sprit mat m.m. det är ett fint hotell 4 stjärnor tror jag med och 6700 är sjukt billigt eftersom att den mesta drickan slinker ner i magen när man är på hotellet.
Värt att se?
Medans man ändå har kostat på en resa!
Nu när det är andra gången jag åker till alanya blir det kröket dygnet runt men förra året när jag var där köppte jag och en polare en moppe och drog upp i bergen och körde rätt fett faktist stannade längst upp på en vattenpipa bar och bara chillade en kväll. Värt.
Stränderna?
Finns det några fina stränder som ni kan rekommendera?
Östra stranden är inte så mycket att ha så bo itne på den sidan, kleopatra däremot är en fin strand mycket folk och det är där öset är om inte på hotellet/poolen ( tac premiere är ett bra ungdomshotell med mycket fest).
Och till det viktigaste...
Är det några fler unga, partysugna människor som tänker åka i slutet av juli/början av augusti till Alanya?
Vore trevligt att slå ihop våra svenska skallar nån kväll och köra som om det inte fanns någon morgondag!! ;-)
Det låter rätt klokt

jag och en kompis åker ner 1 augusti och stannar två veckor på tac premiere för andra gånge vi är där. sjukt mycket fest vi sprang från rum till rum förra året och det blev en hel del roliga minnen

. vi har 10 kompisar som kommer ner den 4:e augusti till samma hotell. Vi kommer att festa järnet och det kommer att bli en oförglömlig resa. Tac premiere är ett tipps varje dag i veckan och om det nu är fullt finns det ett hotell precis jämte som heter sun park marine som det är en hel del ungdommar där med. Vi har nära stranden och ja behöver jag säga det igen? mycket feeeeeest! om ni nu inte tar mina råd om boende hade det ju varit roligt att hålla kontakten och kanske styra upp och träffas där nere och slå klackarna i taket(för eran del, flipp-floppsen för oss).!!
Jonte.100@hotmail.com 0768555565. om vi inte ses får ni ha en oförglömlig semester. Peace!