ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-01-06, 21:43

Gäst

Smile Alanya 2010
Hej!

Vi är fem killar som planerat att åka till Alanya denna sommar, i början av juli, en vecka. Vi letar efter ett schysst erbjudande med all inclusive då vi inte orkar laga mat. Det vi undrar är är när det är bäst att boka, för att det ska bli så billigt som möjligt. Vi har kollat lite priser just nu och dom ligger på runt 6500-7000 per person. Är det bättre att avvakta några månader och boka då, då priserna kanske sjunker? Eller kan det bli svårt att boka för fem personer då? Vad säger ni?
Svara med citat

Gammal 2010-01-07, 00:25

Babar

Globetrotter
Babar är inte uppkopplad
Babars avatar

Reg.datum: nov 2009

Rykte: 3

Skicka ett meddelande via MSN till Babar
Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Vi letar efter ett schysst erbjudande med all inclusive då vi inte orkar laga mat.
Säg som det är - ni vill ha gratis alkohol under vistelsen för att sänka kostnaderna

Citat:

Är det bättre att avvakta några månader och boka då, då priserna kanske sjunker? Eller kan det bli svårt att boka för fem personer då? Vad säger ni?
Ni åker under högsäsong alltså mitt i sommaren och då skulle jag lägga in min bokning ganska snart för att säkra platser. Att boka för fem eller femtio personer gör det inte svårare än att boka för två personer. Allting handlar om tillgång på platser.

Du skrev att ni söker ett billigt All Inclusive-hotell. Då vill jag rekommendera detta: http://www.nazar.se/sicin

Underbart hotell. Jag var där Augusti 2005. Det går gratis buss till stranden varje dag och tillbaka till hotellet. Två pooler som ni kan njuta av. Inte så långt att gå intill Side.

Gammal 2010-01-11, 12:13

mestadels

Medlem
mestadels är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010

Rykte: 0

Standard
Citat:

Hej!

Vi är fem killar som planerat att åka till Alanya denna sommar, i början av juli, en vecka. Vi letar efter ett schysst erbjudande med all inclusive då vi inte orkar laga mat. Det vi undrar är är när det är bäst att boka, för att det ska bli så billigt som möjligt. Vi har kollat lite priser just nu och dom ligger på runt 6500-7000 per person. Är det bättre att avvakta några månader och boka då, då priserna kanske sjunker? Eller kan det bli svårt att boka för fem personer då? Vad säger ni?
Vi ska åka till alanya i sommar, fast i början av augusti. Först tänkte vi också bo på ett AI hotell (gratis sprit, billigt och bra), men bestämde oss sen för att bo på ett ungdomshotell istället.
Iallafall: vi skall åka 2 veckor och tänkte då bo på Ark (lägenhetshotell, fritidsresor) med AI. Då skulle vi enbart betalat 7000. Dessutom skall några kompisar till oss åka till alanya 1 vecka den 11e augusti och de betalar drygt 5200, all inclusive. Sultan shiport eller något sånt heter hotellet.

Tycker definitivt ni ska boka nu, annars kan ni nog inte räkna med ett AI hotell.. Man har ju om inte annat 15 dagar på sig att ångra sig utan att betala något!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8