ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-01-04, 14:29

A&M&S

Nykomling
A&M&S är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010

Rykte: 0

Question Side Mare Resort (Solresor) eller Hemera (Ving)?
Hej!

Vi planerar att åka till Side i Turkiet i Oktober i år. Nu står vi och väljer mellan två all-inclusive ställen och har beslutsångest!

När man läser på olika forum verkar Hemera populärast, men det är i särklass dyrast också. När det gäller Side Mare Resort så är en del supernöjda och andra totalt missnöjda, så man blir lätt förvirrad....

Vi har följande önskemål:

* Barnvänligt med kul aktiviteter (en treåring med oss) och bra pooler.
* Samtidigt fräscht, god mat och möjlighet till lugn (kommer också ha en 2-månaders bebis) med oss.

Någon som har rest med Solresor till Side? Någon som rest med Ving till Hemera i Side?

Tack på förhand!!
/Anna
Svara med citat

Gammal 2010-01-04, 16:18

Gäst

Standard Hemera så klart
Jag skulle absolut välja Hemera, dels för att det hör till Barut kedjan och jag har bara gott att säga om Barut hotels efter flera semestrar på Barut Lara Resort&Spa, dels efter att läst en hel del besvikna reseberättelser från Side Mare resort. Bara en sådan sak som att luftkonditionering (livsviktigt på sommaren) bara är på under vissa timmar/dag sänker ett sommarhotell..... tycker iaf jag.
Svara med citat

Gammal 2010-01-04, 21:32

A&M&S

Nykomling
A&M&S är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010

Rykte: 0

Ja, det där med luftkonditioneringen låter ju inte alls bra. Tack för det tipset! Framförallt inte kul med varmt rum om man ska ligga och slappa på rummet med en tvåmånaders bebis emellanåt....

Någon annan som har erfarenhet av att bo på Hemera?
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8