ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-12-17, 15:44

Hannaaaa

Question Nazar & Pegasus
Nu tror jag att jag har bestämt mig för att beställa en resa till Turkiet med Nazar.

Valet av hotell är inte riktigt klart. Men det blir ett av de tre Pegasushotellen.
Deras poolområden verkar ju vara kanon.

Så ge mig massa ris och ros om hotellen.

Någon nämnde att Nazar hade kassa flygtider tex.
Svara med citat

Gammal 2009-12-18, 13:10

lasseboy

Medlem
lasseboy är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2009

Rykte: 0

Standard
Av min egen erfarenhet kan jag bara sig att Peagasus club var helt suverän . bara massa +. Deras shower de hade på kvällarna var oxå 5 + av 5 möjliga!
Sen flyg tiderna var väl helt ok lite sent men vadå, när man ska ditt så hägrar semestern och hem ja då är man ut vilad
Svara med citat

Gammal 2010-01-01, 23:19

Babar

Globetrotter
Babar är inte uppkopplad
Babars avatar

Reg.datum: nov 2009

Rykte: 3

Skicka ett meddelande via MSN till Babar
Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Hannaaaa Visa inlägg

Någon nämnde att Nazar hade kassa flygtider tex.
Kan ha varit jag.

Fick deras sommarkatalog 2010 i veckan och flygtiderna är dom samman, dåliga. Annars är dom som vilket bolag som helst. Vi hade inte så mycket kontakt med guiderna, utan låg mest vid poolen och stranden där vi hade det skönt under solen.

Gammal 2010-01-07, 19:36

Eva76

Medlem
Eva76 är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2009

Rykte: 0

Standard OK flygtider tycker jag
Vi bokade igår en 2-veckors semester till Pegasos World med Nazar. Vi flyger ut från Arlanda 06.45 och hem från Antalya 12.55. Vi flyger då med flygbolaget Tui Fly Nordic (= samma som Fritidsresor) Okej att 06.45 är tidigt men hellre det och på ditvägen och inte supertidigt eller supersent hem. Såg dock att de samma datum har även andra tider med andra flygbolag, t ex ut från Arlanda ca 10.00 men hem från Analya 05.00, vilket innebär att man måste åka från hotellet mitt i natten, vilket inte är så kul.
Svara med citat

Gammal 2010-01-07, 20:16

Babar

Globetrotter
Babar är inte uppkopplad
Babars avatar

Reg.datum: nov 2009

Rykte: 3

Skicka ett meddelande via MSN till Babar
Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Eva76 Visa inlägg

Vi bokade igår en 2-veckors semester till Pegasos World med Nazar. Vi flyger ut från Arlanda 06.45 och hem från Antalya 12.55. Vi flyger då med flygbolaget Tui Fly Nordic (= samma som Fritidsresor) Okej att 06.45 är tidigt men hellre det och på ditvägen och inte supertidigt eller supersent hem. Såg dock att de samma datum har även andra tider med andra flygbolag, t ex ut från Arlanda ca 10.00 men hem från Analya 05.00, vilket innebär att man måste åka från hotellet mitt i natten, vilket inte är så kul.
Enligt mina önskningar så är det en underbar tid att flyga till Turkiet, 06.45. Då är man framme vid hotellet på eftermiddagen.

När jag var i Turkiet 2004, så flög vi från Landvetter 07.00 och landade 11.15 på Antalya och flög hem 01.15 på natten. Helt underbart. Man tjänar in en hel dag

Att göra som ni, flyga hem vid lunch, nja det är inget jag uppskattar. Då förlorar man en hel dag. Man åker till flygplatsen runt 08.00-09.00 på morgonen.

Gammal 2010-01-11, 13:54

Gäst

Standard Jobbar för Nazar
Jobbade för Nazar förra året på pegasos planet. Ska jobba för dem i år igen.
Tycker det är jätte bra hotell.
Vill ni veta mer om Nazar maila gärna mig
zandraorneling@hotmail.com
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8