ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-09-21, 20:18

Gäst

Standard Inçekum Beach Resort
Vi ska åka till Incekum nästa år. Undrar hur det är där med shopping??
Undrar också om det är något som bott på Inçekum Beach Resort? Hur är hotellet? Och hur är maten ?? har bokat all inclusive.
Svara med citat

Gammal 2009-09-22, 16:59

Gäst

Standard
Hej, jag har bokat resa dit, åker till sommaren. Undrar oxå om nån vet något om detta hotell. All inclusiv ingår iallafall i priset.
Svara med citat

Gammal 2010-06-27, 23:58

Gästen

Exclamation ÅK INTE DIT!!!
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej, jag har bokat resa dit, åker till sommaren. Undrar oxå om nån vet något om detta hotell. All inclusiv ingår iallafall i priset.
Jag och min Familj var där förra året och det är en pina och en pest! Jätte otrevlig personal som inte pratar engelska! Bara tyska och rysska! INGEN shopping överhuvud taget förutom en liten hylla där man kan köpa skor. Det tar säkert 1 timma med buss och det är väldigt obehagligt att sitta i bussen pga att dom TRYCKER in så mkt folk som möjligt det var tillexempel en kille som HÄNGDE utanför bussen medans den körde för att det var fullt. Min syster var så sjuk så hon hamnade på sjukhuset pga maten som smakade skit och resten av familjen försökte få kontakt med läkaren på hotellet eftersom att vi inte visste vart dom hade tagit vägen men han nekade till att dom ens hade vart hos honom! När det äntligen vart så att vi skulle lämna turkiet SOMNADE busschaufören när han körde så vi skrek på han att han skulle stanna och tillslut gjorde han ju det och vi försökte få hjälp från Resebyron men det var bara en danska som vi fick tag på och hon och vi fattade ju inte ett skit av vad den ena sa! Till slut dom vi hem och det va det bästa på hela semestern! ÅK ABSOLUT INTE DIT! DET VÄRSTA JAG NÅGONSIN JAG HAR VARIT MED OM!!!!
Svara med citat

Gammal 2010-06-28, 00:02

Gästenn

Exclamation åk inte dit!
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Vi ska åka till Incekum nästa år. Undrar hur det är där med shopping??
Undrar också om det är något som bott på Inçekum Beach Resort? Hur är hotellet? Och hur är maten ?? har bokat all inclusive.
Läs mitt andra meddelande här nere och jag rekommenderar er att lägga pengarna på något annat! DEn värsta veckan i hela mitt liv!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8